Nieuws

Nieuws over kassasystemen van MplusKASSA

Vacature interieurverzorger
Vacature interieurverzorger

Vacature interieurverzorger

Wil jij het interieur verzorgen op een prachtige locatie én onderdeel uitmaken van een hecht team? Dan is dit de functie voor jou!

Benieuwd wat deze functie anders maakt?
Wil jij zelfstandig werken combineren met onderdeel zijn van een team? Bij MplusKASSA kan dat! Je kunt jouw werktijden flexibel indelen, dus niet alleen buiten kantoortijden. Samen met collega’s kun je lunchen en na werktijd sporten. Bij uitjes ben je natuurlijk ook van de partij, als interieurverzorger bij MplusKASSA ben je echt onderdeel van het team!

Heb je doorgroei wensen voor de toekomst? Dan gaan we hier graag met jou over in gesprek. Zo kijken we samen naar jouw mogelijkheden en talenten.

Onze nieuwe collega
- Heeft een passie voor schoonmaak
- Is beschikbaar tussen de 24 en 28 uur
- Heeft oog voor detail
- Werkt gemotiveerd en zelfstandig
- Is betrouwbaar en punctueel

De pluspunten van jouw nieuwe werkplek:
- Werk op een vaste en moderne locatie
- Informele, open en prettige werksfeer
- Je werkt zelfstandig maar bent toch onderdeel van het team
- Maak gebruik van de fitnessruimte
- Verzorgde en gezellige lunch met collega’s

Solliciteren?
Leuk dat je interesse hebt in de functie! Solliciteer eenvoudig hier.
Let op: we leren jou graag kennen! Op sollicitaties zonder toegevoegde motivatie wordt daarom niet gereageerd. 

Hoe de kiosk zelfservice succesvol maakt
Hoe de kiosk zelfservice succesvol maakt

Hoe de kiosk zelfservice succesvol maakt

Klanten die op elk gewenst moment kunnen bestellen, de perfecte presentatie van je menukaart en kortere wachttijden waarmee je de klanttevredenheid vergroot; de kiosk biedt het allemaal. Twijfel jij nog of een kiosk iets voor jou is? Lees in deze blog de vijf redenen waarom een kiosk in jouw onderneming niet mag ontbreken.
 

Een kiosk creëert aantrekkingskracht
Een kiosk is de perfecte presentatie van jouw menukaart. Een goed ingerichte kiosk stelt je menukaart centraal en geeft je gasten het meest actuele én aantrekkelijke aanbod. 
 

Kortere wachttijden en een grotere klanttevredenheid 
Om van zelfservice een succes te maken, moet de gast centraal staan. Dit doe je door hen de controle te geven en een keuze te bieden. De kiosk zorgt voor kortere wachttijden en vergroot daarmee de klanttevredenheid.
 

De kiosk als oplossing voor personeelstekort
Dankzij de kiosk wordt de veerkracht van je bedrijf vergroot en kan er op elk moment een bestelling geplaatst worden. Personeelstekort kan dankzij de komst van zelfservice professioneel worden opgevangen. 
 

Omzetverhoging door de kiosk
Een medewerker die meerdere vragen stelt, kan al snel in de irritatiezone van een klant belanden. Een kiosk daarentegen kan gemakkelijk meerdere vragen stellen zonder dat een klant het doorheeft. Daarnaast biedt het visuele aspect van de kiosk rust en overzicht. Hierdoor zijn mensen eerder geneigd voor een luxer of extra artikel te gaan wat vervolgens weer zorgt voor een hogere omzet. 

Nieuwsgierig hoe de kiosk er voor jou uit kan zien? Neem vrijblijvend contact op voor een demo!

De voordelen van giftcards
De voordelen van giftcards

De voordelen van giftcards

Klaar voor de feestmaanden met een eigen giftcard

De zomer ligt nog maar net achter ons. De tijd vliegt, en voor je het weet staan de feestmaanden alweer op de stoep. Hoog tijd om eens na te denken over giftcards!

De voordelen van giftcards:
> Je vergroot je klantenkring, je geeft een visitekaartje van jouw zaak mee
> Extra omzet door het verkoop van de giftcard
> Uit onderzoek blijkt dat de besteding vaak kan verdubbelen bij het gebruiken van de giftcard
> Gekoppelde giftcards aan jouw kassa’s besparen tijd en administratieve rompslomp

Met een eigen giftcard heb je de mogelijkheid klanten nog gemakkelijker aan je te binden. Van horeca tot fashion, er is voor iedere ondernemer een professionele cadeaukaart die aansluit bij jouw wensen. Met een gepersonaliseerde cadeaukaart genereer je niet alleen direct omzet maar vergroot je ook nog eens je naamsbekendheid.


Stel je eigen giftcard samen
Stel in een paar stappen je eigen giftcard samen die past bij jouw onderneming. Kies voor uitgebreide koppelingen met speciale spaarprogramma’s of ga voor een MplusKASSA module waarbij je je eigen cadeaupassen kan uitgeven. 

1. Kies je module of koppeling
Voordat je een giftcard kan aanbieden, kies je eerst de module of koppeling die bij jouw onderneming past.


Q1205
Met deze module kun je jouw eigen cadeaupassen (tegoedkaarten) uitgeven zodat klanten dit als betaalmiddel kunnen gebruiken. Dit kunnen passen of kaarten zijn met een rfid, barcode of QR-code. Je kunt passen definiëren die eenmalig uitgegeven worden en waarmee alleen betaald kan worden, maar ook passen die later weer opgewaardeerd kunnen worden. De passen/kaarten kunnen eventueel aan een relatie gekoppeld worden.
Klik hier voor meer informatie


MAKS Giftcard
Het cadeaubedrag kan bij MAKS Giftcard door de klant zelf bepaald worden. Op deze manier genereer je direct omzet. Met de Online Widget is het mogelijk om klanten 24/7 te bedienen. Werkt eenvoudig en zonder webshop.
Klik hier voor meer informatie
 

Gifty, de slimme cadeaubon oplossing
Gifty is de complete cadeaubon oplossing voor horeca en retail. Verkoop jouw cadeaukaart digitaal en fysiek via je eigen website, via Gifty.nl én in je zaak. Volledig in jouw huisstijl met bijbehorende verpakking.
Klik hier voor meer informatie


123TCS
TCS streeft naar een optimale ICT dienstverlening met de beste service levels in de branche. Door de gerealiseerde koppeling met MplusKASSA geef je nu gemakkelijk jouw eigen cadeaukaart uit! Daarnaast heeft TCS koppelingen met verschillende payment service providers zodat jouw cadeaukaart ook online kan worden verzilverd in jouw webshop.
Klik hier voor meer informatie
 

Met deze koppelingen kun je zelf bepalen hoe je werkt met giftcards. Elk type heeft zijn eigen eigenschappen zoals de geldigheidsduur, restitutie mogelijkheden, het maximum saldo en het koppelen van de pas aan een relatie. Zo stel je snel en eenvoudig een giftcard samen specifiek gericht op jouw onderneming.


2. Maak een keuze in pasleverancier
Wanneer je een keuze hebt gemaakt tussen de verschillende koppelingen en modules is het tijd om een pasleverancier uit te zoeken. Onderstaande leveranciers bieden niet alleen passen aan, maar ook verpakkingen en hulp bij het vormgeven. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om de pas in de huisstijl van je onderneming te ontwerpen. 

Just cards
Leverancier van cadeaupassen en klantenpassen met een breed assortiment verpakkingen. Het is mogelijk zelf een ontwerp aan te leveren voor de passen of deze door Just Cards te laten ontwerpen.  
Klik hier voor meer informatie


DCP
Cadeaukaarten en klantenpassen worden bij DCP bedrukt in hun eigen drukkerij. Levert aantrekkelijke cadeauverpakkingen en helpt bij het ontwerpen van je pas. 
Klik hier voor meer informatie


Hulp nodig?
Benieuwd welke koppeling of module het beste bij jouw onderneming past? Adviseurs van MplusKASSA geven graag persoonlijk advies. Dus neem gerust contact op! Bel 058 215 7000 of stuur een mail naar info@mpluskassa.nl.

Top 5 modules voor retail & fashion
Top 5 modules voor retail & fashion

Top 5 modules voor retail & fashion

Top 5 modules voor de retail en fashion kassa

MplusKASSA vooral een kassa voor de horeca? Nee hoor! Oké, onze software is wel heel erg geschikt voor horeca, maar zeker ook voor andere branches zoals retail en fashion! Doordat je jouw kassa zelf kan samenstellen, kies je ook zelf welke functies je wilt gebruiken. We hebben 5 functies van 5 retail en fashion modules onder de loep genomen: 

Fashion
> Beheer artikelen nog uitgebreider
> Maak gebruik van kleur- en maatlijsten
> Pas kledinglabels aan zoals je wilt
> Inzicht in prestaties en voorraden van elke productgroep
> Geef sturing op basis van seizoensbeheer
Lees meer


Klantenbeheer met acties
> Bouw een bestand op met de uitgebreide klantenkaart
> Krijg overzicht per klant met onder meer gekochte producten en aankoopdata.
> Koppel een gepersonaliseerde klantenpas aan het relatiesysteem.
> Laat klanten punten sparen per artikel of omzet. Te verzilveren voor tegoed, korting of cadeaus.
> Door rapportages krijg je inzicht in wat acties opleveren, gespaarde punten en slapende klanten. 
Lees meer


Sales & Acties 
> Kies uit alle denkbare kortingen: groepskortingen, staffelkorting, X voor de prijs van Y,
mixmatch, setprijzen, individuele kortingen of cashkorting.
> Pas korting toe op kortingsgroep, omzetgroep, seizoenscode of leverancier.
> Geef prioriteit aan acties en voorkom zo dubbele kortingen.
> Plan acties en kortingen vooruit 
> Kies voor een duidelijke actieweergave op uw kassabon.
Lees meer


Verkooporders 
> In de backoffice maak je gebruik van uitgebreid ordermanagement.
> Voer snel nieuwe orders in, inclusief afleveradres en contactpersoon.
> Handel orders snel af
> Kies eenvoudig welke betaaloptie bij elke klant hoort: direct betalen of later afrekenen.
> Een onmisbare module als je een webshop wilt koppelen aan jouw kassa.
Lees meer


Voorraadbeheer
> Genereer automatisch barcodes en druk ze af
> Inventariseer en corrigeer eenvoudig de voorraad
> Bekijk voorraadoverzichten op datum, beheer voorraadwaardering.
> Krijg snel inzicht in minimale en maximale voorraad
> Stuur bestellingen sneller naar de leverancier
Lees meer


Stel nu eenvoudig en snel jouw ideale kassa samen. Zo kun je precies kiezen welke functies jij wilt gebruiken.
 Liever eerst advies over wat jij nodig hebt? Neem contact met ons op!

MplusKASSA goes Germany
MplusKASSA goes Germany

MplusKASSA goes Germany

Wij blijven groeien

Na bijna 40 jaar kunnen we al op veel mijlpalen terugkijken. Het ontstaan van onze kassasoftware, het bouwen van het kantoor en de komst van vele nieuwe producten. Nu is het tijd voor de volgende mijlpaal: MplusKASSA goes Germany! 

De juiste match
MplusKASSA is er klaar voor. Het fundament is in Nederland gelegd met onze stabiele en uitgebreide software. We blijven groeien en ontwikkelen. Buurland Duitsland is bijna 9 keer groter dan Nederland, en er liggen nog genoeg kansen voor MplusKASSA. Directeur Jeschurun Bolt over de stap naar Duitsland: “Vergeleken met Duitsland zijn wij hier vooruitstrevender. Wij weten als geen ander automatisering te omarmen. Hier liggen nog veel kansen. Maar we matchen ook op vele vlakken. Dan is het alleen nog een kwestie van een goede aanpak, met vooral de juiste personen op de juiste plek.”

De juiste persoon op de juiste plek is Hannes Kirstein. Hij is met zijn kennis, relaties en meer dan 25 jaar ervaring in de POS branche in Duitsland de geschikte importeur voor MplusKASSA. Achter de schermen is er veel werk verricht, en de kassa is er klaar voor! 

We nemen je graag mee op onze reis naar Duitsland. We trappen af met EuroCIS, een toonaangevende beurs voor retail technologie in Düsseldorf. Hier vind je ons op de stands van HP (Hal 9 / A58 – D59) en Partner Tech (Hal 9 / D21 – D22).

Wij gedenken onze collega Ypco
Wij gedenken onze collega Ypco

Wij gedenken onze collega Ypco

Wij zijn diep getroffen door het overlijden van onze zeer gewaardeerde collega. Op veel te jonge leeftijd, en veel te snel.

Met veel respect gedenken wij Ypco. Hij was meer dan 25 jaar werkzaam bij MplusKASSA en daarmee een grondlegger voor ons bedrijf zoals we het nu allemaal kennen.

Verdrietig, maar vooral heel dankbaar kijken wij terug op alle jaren waarin wij met hem hebben mogen samenwerken. We zullen hem erg missen.

Vacature ICT User Support Medewerker
Vacature ICT User Support Medewerker

Vacature ICT User Support Medewerker

Word jij onze technische held?
Onmisbaar voor ons bedrijf: de medewerkers van de support. Je bent als het ware een superheld! Je helpt onze klanten bij hun dringende vragen en storingen. Daarnaast werk je aan de voorbereiding en implementatie van de kassasystemen. Samen met jouw collega’s zorg je ervoor dat elke klant van MplusKASSA aan de slag kan met hun kassa en alles naar behoren werkt.

Alles lezen over de vacature of direct reageren

In zee met Holland Norway Lines
mpluskassa kassasysteem holland norway lines
In zee met Holland Norway Lines

In zee met Holland Norway Lines

Aan boord van de MS Romantika kunnen passagiers binnenkort afrekenen met behulp van kassasystemen van MplusKASSA. Holland Norway Lines kondigde in november 2021 een nieuwe veerdienst tussen de Eemshaven en het Noorse Kristiansand aan. Enthousiaste reacties volgden in grote getalen. Sindsdien hebben al meer dan 60.000 mensen een overtocht geboekt. De eerste afvaart is op 7 april 2022.

Alle kassasystemen aan boord
Tijdens de achttien uur durende overtocht hoeven passagiers zich niet te vervelen. Op het moderne ferryschip is ruimte voor meerdere restaurants en cafés. Verder is er aan boord ook een sauna, een taxfree winkelcentrum, theater en een discotheek. Maar er zijn ook ruimtes waar je rustig kunt zitten. Met de kassasystemen van MplusKASSA kunnen passagiers op alle locaties aan boord snel en veilig afrekenen. De gekoppelde kassa’s zorgen er mede voor dat gasten soepel gebruik kunnen maken van hun tickets en vouchers.

Duurzaam ondernemen
In het kader van duurzaam ondernemen kiest Holland Norway Lines ervoor om samen te werken met lokale partijen. Marc Willemsen, commercieel directeur bij MplusKASSA, over de samenwerking: “Ons team is erg enthousiast over deze nieuwe samenwerking. Wij delen onze visie over duurzaamheid en lokale partners. MplusKASSA helpt bij wat Holland Norway Lines wil bieden aan hun reizigers: een totale beleving”.

 

Loyaliteit in de horeca, a must
Loyaliteit in de horeca, a must

Loyaliteit in de horeca, a must

Loyaliteit in de horeca, a must

 

Loyaliteit in de horeca nu belangrijker dan ooit

Tijdens de pandemie hebben horecaondernemingen de hardste klappen moeten ontvangen. Daarom is juist nu eenmalige gasten omtoveren naar terugkerende gasten crucialer dan ooit. Na lange tijd van binnen zitten, mogen we weer buiten de deur eten en weekendjes weg. Mensen hebben weer zin om uiteten te gaan of een drankje te doen bij hun oude maar vertrouwde stamkroeg.

Maar wat kan je - naast een goed menu en perfecte service - nog meer doen om de loyaliteit van gasten te verhogen? Een van onze koppelingen, Piggy, weet alles over klantloyaliteit. Bovendien bieden zij oplossingen om jouw gasten te laten terugkeren doordat ze jouw bedrijf top-of-mind maken én houden. 

 

Loyaliteit moet je verdienen

De loyaliteit van gasten verhogen en zorgen dat ze vaker terugkomen is lastiger gezegd dan gedaan. Of iemand wel of niet terugkeert en je aanraadt bij anderen, hangt namelijk af van veel factoren. Het eten moet goed zijn, de service moet buitengewoon goed zijn, mensen moeten zich gehoord voelen bij klachten en ga zo maar door. 

Het personeel moet dus goed getraind worden, de keuken moet signalen van gasten opvangen en het managementteam moet goed blijven meten of de prijs-kwaliteitsverhouding (nog) wel klopt. Loyaliteit is dus een emotie die je moet verdienen - en is een doorlopend proces. Naast een strak concept, kan ook een loyaliteitsprogramma helpen om top-of-mind te blijven en de bezoekfrequentie te verhogen. 

 

Loyaliteitsprogramma’s hebben bewezen effect 

Steeds meer horecazaken starten een eigen loyaliteitsprogramma. Een loyaliteitsprogramma heeft namelijk veel voordelen en een bewezen impact op de loyaliteit van gasten: je geeft ze namelijk extra redenen om terug te keren. Piggy is bijvoorbeeld zo’n loyaliteitsprogramma. Ben je MplusKASSA-gebruiker? Dan is dit programma eenvoudig te integreren in jouw kassa. Dit komt doordat Piggy één van onze vele koppelingen is. 

 

Hoe werkt het? 

Gasten krijgen bijvoorbeeld een punt per bezoek of punten boven een bepaalde uitgave. Met deze punten kunnen ze sparen voor digitale of fysieke beloningen - denk bijvoorbeeld aan een fles wijn van het huis of een giftcard, tot aan een chef's table. 

Onderzoek toont aan dat mensen meer uitgeven zodra ze meedoen aan een loyaliteitsprogramma. Mensen houden namelijk van sparen en bovendien triggered het allerlei positieve emoties: we houden ervan om beloond te worden en ook zorgt het voor een positieve associatie en ervaring. En dit verhoogt weer de binding met jouw restaurant en meer mond tot mondreclame. 

 

Verzamel waardevolle data

Een ander belangrijk voordeel: je bouwt ook automatisch aan een waardevolle database. Zo verzamel je niet alleen belangrijke klantgegevens, zoals naam, adres en verjaardagen. Ook krijg je inzicht in wat welke klant bestelt. Al deze data kan je gebruiken om niet alleen in de zaak maar ook daarbuiten in contact te blijven met klanten. 

Denk aan automatische verjaardag campagnes, updates over punten die ze gespaard hebben, speciale acties tijdens feestdagen of om gasten uit te nodigen voor de opening van een nieuwe locatie. You name it. 

 

Meer weten?

Meer willen weten over loyaliteit in de Horecasector en hoe deze toepasbaar is? Lees dan deze uitgebreide blog.

Benieuwd of deze koppeling iets voor jou is? Adviseurs van MplusKASSA geven graag persoonlijk advies. Dus neem gerust contact met ons op!

Bel 058 215 7000 of stuur een mail naar info@mpluskassa.nl.

Het succes van zelfbediening in de horeca
Het succes van zelfbediening in de horeca

Het succes van zelfbediening in de horeca

Als ondernemer ben jij voortdurend op zoek naar innovatieve ideeën. Je wil zoveel mogelijk uit jouw bedrijf halen en jouw gasten zijn natuurlijk altijd koning. Maar door de tijd heen veranderen de wensen en behoeften van deze gasten. Daarom moet je altijd blijven meebewegen met de ontwikkelingen. Wat dacht je bijvoorbeeld van de betaalmogelijkheden? Tien jaar geleden was nog 65 procent van alle betalingen contant. Wie had in die tijd kunnen bedenken dat we nu al met onze telefoon de rekening betalen? Hetzelfde geldt op dit moment voor de manier van bestellen. Zelfbediening wordt in steeds meer sectoren gewaardeerd en uit verschillende onderzoeken blijkt dat 63% van de consumenten voorkeur geeft aan zelfservice. Nu is ook de horeca aan de beurt!
 

Zelfbediening: geschikt voor de horeca?
Maar is zelfbediening geschikt voor de horeca? Is het wel persoonlijk genoeg om met een QR code te bestellen en levert dit wel écht iets op? Op deze vragen kunnen we maar één antwoord geven: ja! Ook Richard Martens van Bakker Joost ervaart dit zo. “Ik zie alleen maar kansen met de QR bestel app! Het levert mij gemak en extra service tijdens drukke periodes op”. Hij geeft aan dat hij de QR bestel app gebruikt om mee te blijven gaan in de technische ontwikkelingen en meer rendement te behalen. Uit ervaringen blijkt namelijk dat er met de QR bestel app niet alleen méér maar ook vaker iets wordt besteld. Dit levert dus een hogere omzet op. 
 

Integreer het in jouw concept 
Richard kaart wel heel duidelijk aan dat je er voor moet zorgen dat de zelfbediening aansluit bij de service die jouw gasten van je verlangen: “Het is zeker een toevoeging maar zorg ervoor dat het bij jouw formule past”. Hier zijn wij het helemaal mee eens. MplusKASSA gelooft dat zelfbediening voor elk bedrijf van meerwaarde kan zijn. Het geheim zit hem in het feit dat je het moet integreren in jouw eigen, unieke concept. Er zijn volop keuzes waardoor er voor iedereen een passende werkwijze en oplossing is. Kies jij bijvoorbeeld voor een digitale menukaart? Dan geef je jezelf de kans om jouw menu tot in de puntjes te presenteren. Je kan er ook voor kiezen om de mogelijkheid direct bestellen toe te voegen. Dit geeft de gast controle en het gevoel van rust én levert in veel gevallen grotere bestellingen op. Wil je jouw gasten ook de mogelijkheid bieden om zelf af te rekenen? Ook dat kan! Jij houdt dus volledig de controle.
 

De digitale menukaart centraal
Gasten van nu zijn steeds visueler ingesteld. Het draait allemaal om presentatie tot in de puntjes. Dit stopt niet bij het interieur of het aanwezige personeel, ook de menukaart heeft hierin een grote rol. Het menu is namelijk een belangrijke factor bij de keuze van de gast. Spreekt het hen aan of kijken ze toch nog even verder? Dit begint tegenwoordig al online voor het bezoek aan jouw horecazaak. 

Door de digitale menukaart centraal te stellen, pak jij de kans om de presentatie van het menu naar een hoger niveau te tillen. Laat de mooiste afbeeldingen zien en verleid de gast tot het kiezen van bijgerechten en selecteer de beste combinaties al voor ze. 
 

Personeel houdt de hoofdrol 
Naast de juiste integratie van de QR bestel app in jouw horecabedrijf, is het ook belangrijk om het personeel te inspireren. De QR bestel app vervangt het personeel namelijk niet maar ondersteunt hen. Het eerste contact is nog altijd met de bediening. Je stelt de gast centraal door hen direct vanaf het begin de controle te geven. Wanneer de gasten binnendruppelen, staat de bediening klaar hen enthousiast en gastvrij te ontvangen. Aan tafel legt de medewerker de opties uit: wil de gast eenvoudig en op eigen tempo met de QR bestel app bestellen? Dan neemt het team het graag met ze door. Toch liever een old fashion tastbare menukaart? Ook geen probleem! Zo krijgen de gasten de aandacht die zij verdienen.
 

Oplossing personeelstekort
Doordat de QR bestel app het personeel een helpende hand biedt, is het ook een oplossing voor het personeelstekort in de horeca. Hoewel de coronacrisis dit tekort extra aan het licht heeft gebracht, bewijst het verleden dat dit iets van alle tijden is. Hotze van Bajes Beach ziet dit voordeel. “Ik ben de QR bestel app gaan inzetten zodat wij minder personeel kunnen inzetten op ons grote terras. Dit scheelt mij ook personeelskosten”. Tegelijkertijd zegt hij: “Het is zeker een mooie tool om gasten zelf te laten bestellen bij een tekort aan personeel, maar het contact met de gasten blijft altijd heel belangrijk. Bovendien draagt dit bij aan het werkplezier van mijn team”. Ook Richard van Bakker Joost merkt op dat niet alles via de QR bestel app kan gaan. “Er blijft altijd personeel nodig dat rondloopt”. 
Zelfbediening biedt het personeel dus echt een helpende hand. Het vervangt de medewerkers niet maar zorgt er wel voor dat er alsnog evenveel, of zelfs meer, omzet gedraaid kan worden in tijden van een lage personeelsbezetting. 
 

De succesformule ook inzetten?
Het inzetten van de QR bestel app levert dus veel kansen voor de horeca op. Zorg er voor dat je het integreert in jouw unieke horecaonderneming en inspireer jouw personeel om er zo het meeste uit te halen. Het blijven meebewegen in de ontwikkelingen en de wensen en behoeften van jouw gasten is de sleutel tot succes. 

Benieuwd of de QR bestel app ook iets voor jou is? Kijk voor meer informatie op mpluskassa.nl/order. Of bel 058 215 7000: onze adviseurs denken graag met je mee en geven persoonlijk advies!

 

Gastvrij Rotterdam: start van het beursseizoen!
Kassasysteem horeca | Gastvrij Rotterdam
Gastvrij Rotterdam: start van het beursseizoen!

Gastvrij Rotterdam: start van het beursseizoen!

Gastvrij Rotterdam: start van het beursseizoen!

Nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe producten ontdekken en er weer eens samen op uit. Dit heeft Gastvrij Rotterdam jou allemaal te bieden. Wat hebben we er met zijn allen naar uitgekeken om weer een live evenement te bezoeken en wat is het fijn dat dit weer op een ‘normale’ manier door kan gaan. Iedereen weet inmiddels dat het normaal van nu morgen weer totaal anders kan zijn, maar een ding is zeker: Als ondernemer of manager in de horeca mag jij Gastvrij Rotterdam, dat plaatsvindt op 20, 21 en 22 september niet missen!

Dé horecavakbeurs
Gastvrij Rotterdam is dé horecavakbeurs voor ambitieuze horecaprofessionals. Samen met honderden andere exposanten verwelkomen wij jou graag in de beurshallen van Rotterdam Ahoy. Hier wordt een overzichtelijk beeld van de laatste trends en ontwikkelingen in de sector gegeven. Bovendien kan je hier genieten van een compleet aanbod van food en non-food producten en diensten. 

Advies op maat
Wij verwelkomen jou graag bij stand 3.207. Hier staan wij samen met onze dealers (STN Kassasystemen, Leza Horeca & Winkel management en Kassanet Pieterse) klaar om jou advies te geven. Ze geven je graag een demo, kunnen je de nieuwste functies laten zien, of advies op maat geven.

QR bestelapp, bestelzuilen en de online omgeving
Test onze QR bestelapp of bekijk de bestelzuilen. Verder kan je een kijkje nemen in de online omgeving van MplusKASSA. Hiermee kan jij jouw data slimmer inzetten waardoor je waardevolle inzichten in data verkrijgt. Zo zie je eenvoudige rapportages van de resultaten op alle gewenste en gesorteerde niveaus. 

Gratis toegangsbewijzen
Dus ben jij ondernemer of manager in de horeca? Dan mag je niet ontbreken op dit jaarlijkse gastronomische platform in Rotterdam Ahoy. Bovendien kun je via ons een persoonlijke registratiecode ontvangen waarmee je een gratis toegangsbewijs krijgt. Dan ben je helemaal klaar om de eerste beurs van dit jaar bij te wonen! 

Klik hier om jouw gratis toegangskaartje te bemachtigen. 

De CCV Compact A77 of QR bestel app? Wat is de beste keus?
Kassasysteem horeca | CCV Compact QR bestel app
De CCV Compact A77 of QR bestel app? Wat is de beste keus?

De CCV Compact A77 of QR bestel app? Wat is de beste keus?

De CCV Compact A77 of QR bestel app? Wat is de beste keus?

Ongekende drukte, personeelstekorten en flink wat omzet in te halen. Dat is in één zin waarom de QR bestel app én de CCV Compact zo populair zijn. Dat ze beiden helpen met de grote uitdagingen binnen de horeca heeft hier wel degelijk mee te maken. Maar wat is nou eigenlijk het grote verschil? En wat is voor jou de beste keus? In deze blog helpen we je graag verder met deze vragen. Na het lezen toch nog twijfels? Geen probleem, want persoonlijk advies geven wij het liefst!

De CCV Compact A77
De handzame Compact A77 is hét nieuwe Android pinapparaat van CCV. Naast compact is hij gebruiksvriendelijk en snel. Naast WiFi werkt de A77 ook via 4G. Maar voor MplusKASSA-gebruikers is​ de CCV Compact extra geschikt! Door de Android besturing is het namelijk mogelijk de handheld software op het apparaat te plaatsen. Hierdoor is het een handheld en pinapparaat in één. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar met de CCV Compact A77 kan het!


Dus ben je op zoek naar:
- Een snelle manier van afrekenen.
- Een oplossing die de werkwijze niet verandert.
- Een oplossing die zowel werkt via 4G als WiFi.
- Een eenmalige investering (m.u.v. van supportkosten).

Dan is de CCV Compact A77 iets voor jou!

De QR bestel app
We kennen het allemaal: onrust en inefficiëntie in de horeca. Het team rent zich rot, maar kan in de spitsuren wel eens een tafel over het hoofd zien. We blijven allemaal mensen, toch? Maar onrust en ontevredenheid bij de gast is niet nodig! Versterk het team met de QR bestel app en laat irritatie rond wachttijden verdwijnen.

De gasten scannen de QR-code met hun smartphones. Simpel en snel, want er is geen app of account voor nodig. De gast scrollt door de menukaart, kiest en betaalt. De bestelling komt vervolgens binnen bij de bar of keuken(schermen). Serveer de bestelling of kies voor een afhaalpunt waar de gast zelf zijn bestelling kan pakken. De order is direct verwerkt in de kassa en de eventuele keukenschermen. De QR bestel app kun je gebruiken op de manier die bij jouw horecazaak past. Als extra service, met afhaalpunt of gewoon als menukaart? Het is allemaal geen probleem!

Dus ben je op zoek naar:
- Een manier om het personeelstekort op te lossen of de werkdruk te verlagen.
- Een voordelige oplossing.
- Een omzet verhogende werking.
- Een maandelijks opzegbare oplossing.
- Een flexibele oplossing (gebruiken als bestel app of digitale menukaart).
- Een gratis proefperiode (de QR bestel app gebruik je gratis t/m 1 september 2021, daarna kost het € 49,95 per maand)

Dan is de QR bestel app iets voor jou!

Of je nou kiest voor QR bestellen of de CCV Compact, het is al geweldig dat je mogelijkheden ziet! Mogelijkheden om te werken aan een nog betere en gestroomlijnde bedrijfsvoering. Laten we het kort samenvatten:

De CCV Compact kun je als de perfecte aanvulling zien op jouw handheld of mobiele pin. Het is een klein apparaat met groot gemak! Ben je juist op zoek naar grote impact? Dan is de QR bestel app de beste keus voor jou. Deze oplossing helpt je namelijk met veel struikelblokken binnen de horeca.

 

Checklist voor heropening
Checklist kassasysteem software horeca
Checklist voor heropening

Checklist voor heropening

Yes! Daar waar we al zolang naar uitkijken, lijkt nu echt te gebeuren: de heropening van de terrassen en winkels. Het is dus aftellen geblazen, ben jij er al klaar voor?

Wij verwachten vanaf vandaag topdrukte. Eindelijk komen we uit die lange lockdown. Dit betekent dat we in een korte tijd zoveel mogelijk klanten willen helpen met hun voorbereiding. Om deze drukke periode in goede banen te leiden, hebben we een korte checklist voor je gemaakt. Zo ben je goed voorbereid op de heropening voor jouw terras of winkel.

Kom niet voor verrassingen te staan en neem tijdig contact met ons op. Heb je een vraag voor onze Technische Dienst? Stuur je vraag dan naar support@mpluskassa.nl.

Een acuut probleem? Je kunt ons bereiken via 058 - 215 7000. We vragen je begrip en geduld in deze uitzonderlijke tijd. Ons hele team staat voor je klaar om je zo spoedig mogelijk te helpen.

Checklist kassasysteem software horeca
Checklist kassasysteem software horeca

 

Vacature: Angular 2+ Frontend Developer
MplusKASSA Vacature | Angular 2+ Frontend Developer
Vacature: Angular 2+ Frontend Developer

Vacature: Angular 2+ Frontend Developer

Angular 2+ Frontend Developer
 

Waarom wij op zoek zijn naar jou
Ons MplusKASSA development team heeft jou, een Angular Frontend Developer, nodig die ons komt versterken. Ja juist jou zoeken wij, want jij gaat een uitdaging niet uit de weg. Net als voor jouw collega's staat voor jou gebruiksvriendelijkheid en kwaliteit voorop.
 

Waarom jij op zoek bent naar ons
Je zoekt een werkplek dichtbij huis waar je gewaardeerd wordt en bezig kunt zijn met je passie. Jobhoppen is niks voor jou en bij MplusKASSA zoek je stabiliteit. Met een vast team van zeven programmeurs bouwen aan de toekomst van het bedrijf en het product, dat spreekt je aan. 
 

Kun je alle punten afvinken?
- Aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van Angular 2+ Frontend Development (we zijn erg benieuwd naar jouw portfolio)
- Affiniteit of interesse in kassasoftware
- Minimaal HBO werk- en denkvermogen
- Communicatief vaardig
- Woonachtig in een straal van 50 km om Leeuwarden

Dit zijn de pluspunten van jouw nieuwe werkplek:
- Uitzicht op een vaste aanstelling op kort termijn
- Werk in een optimale en moderne werkomgeving
- Maak gebruik van onze fitnessruimte
- Informele en fijne werksfeer
- Waardering voor jouw werk

Bedrijfsomschrijving
‘We love making points of sale’, en dat al sinds 1985. Het complexe zo simpel mogelijk maken: daar houden we van. Juist daarom bieden wij het meest innovatieve en gebruiksvriendelijke kassasysteem op de Nederlandse markt. MplusKASSA is een onderdeel van Bolt.nl BV.

Bij MplusKASSA geloven wij in ons product. Dit begint allemaal bij de kennis en expertise van onze medewerkers. Elke dag bouwen we verder aan de ontwikkeling van het product en het bedrijf. Kwaliteit, nuchterheid, innovatie en eenvoud zijn belangrijk voor ons team. Op deze manier proberen wij het beste uit onszelf én MplusKASSA te halen. 
 

Salarisindicatie
In overleg, waarbij wordt gekeken naar relevante ervaring
 

Ja, ik wil solliciteren
Stuur naar ikwildiebaan@mpluskassa.nl jouw CV met een recente foto en het belangrijkste: jouw portfolio. We zijn benieuwd en vinden het leuk jouw werkervaring te zien in plaats van te lezen!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Hier wordt dan ook niet op gereageerd.

Vacature: ICT User Support Medewerker
Vacature MplusKASSA | ICT user support medewerker
Vacature: ICT User Support Medewerker

Vacature: ICT User Support Medewerker

Word jij onze technische held?
Onmisbaar voor ons bedrijf: de medewerkers van de support. Je bent als het ware een superheld! Je helpt onze klanten bij hun dringende vragen en storingen. Daarnaast werk je aan de voorbereiding en implementatie van de kassasystemen. Samen met jouw collega’s zorg je ervoor dat elke klant van MplusKASSA aan de slag kan met hun kassa en alles naar behoren werkt.

Alles lezen over de vacature of direct reageren

Meer nieuws
Meer nieuws