Selecteer een item

POS

Durapos AIO-200
Durapos AIO-200
Durapos AIO-200

Durapos AIO-200

De AIO-200 is een zeer duurzaam en compact systeem alles-in-één systeem, dat prachtig past op elke balie, bar of counter. Het modulaire ontwerp zorgt voor een hoge serviceability. Breedbeeld touchscreen 15,6"

Poindus VARIPPC 256
Poindus VARIPPC 256
Poindus VARIPPC 256

Poindus VARIPPC 256

De Poindus VARIPPC 256A is met zijn compacte design een degelijk all-in-one systeem. Mogelijkheid om het scherm met VESA-koppeling op te hangen. Krachtig en degelijk lichtgewicht toestel dat bestand is tegen water en stof. 

HP Engage One Pro
HP Engage One Pro
HP Engage One Pro

HP Engage One Pro

De HP Engage One Pro 15.6" op standaard voet met stabiliteitsplaat heeft een strak en duurzame look. Dit toestel kan ook met Vesa-koppeling op een spacepole gemonteerd worden. Dit geeft een flexibele mogelijkheid in bedienen van achter en voor de toog.

Kiosk

Buddy Freestanding Kiosk
Buddy Freestanding Kiosk
Buddy Freestanding Kiosk

Buddy Freestanding Kiosk

De QIOX Buddy is perfect inzetbaar voor de horeca en retail. De Buddy kiosk is geschikt voor intensief gebruik door klanten. Het is vervaardigd uit staal, en afgewerkt met een zeer harde poedercoating. De Buddy Kiosk is uitgevoerd met een edge-to-edge P-CAP LED touchscherm in 22 inch. Ook een pinterminal, bonprinter en scanner zijn te integreren. Een complete self-service kiosk, die de drempel verlaagt om te bestellen. 

Deze vrijstaande kiosk plaats je waar je maar wilt. De Buddy is ook in een counter variant beschikbaar, die je op een ander meubel kan plaatsen. Een kiosk zorgt voor een significant hogere bestelwaarde. Het bespaart daarnaast op personeelskosten en zorgt voor tevreden klanten en korte wachtrijen.

Mate Kiosk
Mate Kiosk
Mate Kiosk

Mate Kiosk

De Mate kiosk is ontwikkeld voor intensief gebruik door klanten. Het is vervaardigd uit staal, en afgewerkt met een zeer harde poedercoating. Uitgevoerd met een edge-to-edge P-CAP touchscherm in 22, 27 of 32 inch. Ook een pinterminal, bonprinter en scanner zijn te integreren. Een complete self-service kiosk, die de drempel verlaagt om te bestellen.

Deze vrijstaande kiosk kan door op beide zijden door klanten tegelijk gebruikt worden. Er is keuze tussen twee soorten onderstellen. Een kiosk zorgt voor een significant hogere bestelwaarde. Het bespaart daarnaast op personeelskosten en zorgt voor tevreden klanten en korte wachtrijen. 

Buddy Counter Kiosk
Buddy Counter Kiosk
Buddy Counter Kiosk

Buddy Counter Kiosk

De QIOX Buddy Counter is perfect inzetbaar voor de horeca en retail. De Buddy kiosk is geschikt voor intensief gebruik door klanten. Het is vervaardigd uit staal, en afgewerkt met een zeer harde poedercoating. De Buddy Kiosk is uitgevoerd met een edge-to-edge P-CAP LED touchscherm in 22 inch. Ook een pinterminal, bonprinter en scanner zijn te integreren. Een complete self-service kiosk, die de drempel verlaagt om te bestellen. De counter kiosk plaats je op een ander meubel. De Buddy is ook in een vrijstaande variant beschikbaar. 

Deze vrijstaande kiosk plaats je waar je maar wilt. De Buddy is ook in een counter variant beschikbaar, die je op een ander meubel kan plaatsen. Een kiosk zorgt voor een significant hogere bestelwaarde. Het bespaart daarnaast op personeelskosten en zorgt voor tevreden klanten en korte wachtrijen.

Printer en lade

Kassalade
Kassalade
Kassalade

Kassalade

De kassalade is van degelijke kwaliteit en wordt beschermd door een staalconstructie. Deze kan met een sleutel worden afgesloten en al dan niet gekoppeld worden aan uw kassa. De vakverdeling omvat 4 vakken voor biljetten en 8 muntvakken.

Labelprinter
Labelprinter
Labelprinter

Labelprinter

De labelprinter is een ‘direct thermal’ printer. Met de labelprinter kan je barcodes en prijsetiketten afdrukken en maakt gebruik van de direct-thermal printtechniek. Deze techniek is gebaseerd op thermisch printen, dus zonder gebruik van printerlint.

 

Design Printer
Design Printer
Design Printer

Design Printer

Deze compacte kassabonprinter is ideaal voor POS-omgevingen (Point-of-Sale), zoals bij horecagelegenheden en gespecialiseerde retailbedrijven. De printer, verkrijgbaar in zwart en wit, neemt bijzonder weinig ruimte in beslag en is daarom ideaal voor klanten met beperkte toonbank ruimte. Je kunt aan de slag met het afdrukken door een met NFC uitgerust mobiel apparaat of tablet tegen de TM-m30 te houden om ze te koppelen. Mobiele apparaten die geen ondersteuning bieden voor NFC kunnen worden verbonden met de printer door een unieke QR-code in te scannen.

Budget Printer
Budget Printer
Budget Printer

Budget Printer

De Epson TM-t20 is een betrouwbare thermische bonnenprinter met weinig onderhoud. 
Met de ingebouwde wisselstroomadapter en meegeleverde stroomkabel is deze printer een totaaloplossing voor verkooppunten. 
 

Keukenprinter
Keukenprinter
Keukenprinter

Keukenprinter

Epson’s TM-U220 naaldprinter is compact, betrouwbaar en optimaal voor snelle printopdrachten. Hij biedt de gebruiksvriendelijkheid - die zo belangrijk is voor horeca- en daarnaast twee-kleurendruk voor speciale effecten, keukenbonnetjes en opvallende logo’s. 
Het originele Epson printerlint is van uitzonderlijk goede kwaliteit en staat garant voor een zeer lange levensduur.

Fliptop Kassalade
Fliptop Kassalade
Fliptop Kassalade

Fliptop Kassalade

De Fliptop Kassalade is automatisch. De lade gaat naar boven open. 

Terras

Handheld
Handheld
Handheld

Handheld

Deze design handheld is waterdicht en heeft een sterke batterij. Speciaal ontworpen met geoptimaliseerd en verbeterde Android besturingssysteem. De handheld is geoptimaliseerd voor uitstekend gebruikservaringen en is slimmer en krachtiger dan voorgangers.

De handheld is verkrijgbaar met en zonder Zebra scankop.

Wifi-punt Binnen
Wifi-punt Binnen
Wifi-punt Binnen

Wifi-punt Binnen

De Unify AP managed is een wifi-punt voor binnen. Deze wordt geplaatst wanneer er met handhelds gewerkt wordt om te zorgen dat door de hele zaak verbinding is met het netwerk. 

Wifi-punt Buiten
Wifi-punt Buiten
Wifi-punt Buiten

Wifi-punt Buiten

De UniFi Outdoor managed AP kan naadloos worden gemonteerd aan elke muur of paal (montagesets inbegrepen). De LED-indicatoren vereenvoudigen de implementatie en configuratie van de UniFi Outdoor managed AP. Het Wifi-punt is bestand tegen omstandigheden zoals wind, regen en sneeuw. 

Keuken

Keukenscherm
Keukenscherm
Keukenscherm

Keukenscherm

Het Keukenscherm is ontworpen om verschillende toepassingen en oplossingen te vervullen. Het is een ideale modulaire All-in-One paneel-pc. 

Overige

QR Barcodescanner
QR Barcodescanner
QR Barcodescanner

QR Barcodescanner

Verbeterde technische eigenschappen gecombineerd met een makkelijk te houden, maar toch stijlvolle behuizing resulteert in een 2D-lezer die high performance scanning biedt tegen een prijs die voldoet aan de high end 1D scanners. 

De scanner past bij elke applicatie waarbij efficiënte 2D-scanning nodig is voor het moeiteloos vastleggen van hoogwaardige, hoge volume en vervormde streepjescodes die op papier worden afgedrukt of op schermen / mobiele telefoons worden weergegeven.

Pin

ATOS Vaste Pin
ATOS Vaste Pin
ATOS Vaste Pin

ATOS Vaste Pin

De Yomani terminal heeft een elegant en modern ontwerp met verlichte kaartlezers en toetsen. De Yomani heeft drie duidelijk herkenbare kaartlezers voor chip, magneetstrook en contactloos betalen. De terminal heeft een hoge kwaliteit afwerking, een kleurrijke en heldere display en geïntegreerde pin-afscherming. 

CCV Vaste Pin
CCV Vaste Pin
CCV Vaste Pin

CCV Vaste Pin

Dit is de nieuwste en snelste vaste betaalautomaat van CCV. De gebruikerservaring is verbeterd dankzij het gekantelde kleurendisplay. Het 3,5 inch kleurrijke touchscreen zorgt voor haarscherp beeld. In combinatie met de intuïtieve gebruiksomgeving biedt de betaalautomaat veel gebruiksgemak.

CCV Mobiele Pin
CCV Mobiele Pin
CCV Mobiele Pin

CCV Mobiele Pin

De nieuwe mobiele pin van CCV blinkt uit in kracht, snelheid en uitstekende prestaties. Het is een stijlvolle, compacte en lichte betaalautomaat die eenvoudig meegenomen kan worden.

CCV Compact A77
CCV Compact A77
CCV Compact A77

CCV Compact A77

De handzame Compact A77 is hét nieuwe Android pinapparaat van CCV. Naast compact is hij gebruiksvriendelijk en snel. Naast WiFi werkt de A77 ook via 4G. Maar voor MplusKASSA-gebruikers is de CCV Compact extra geschikt! Door de Android besturing is het namelijk mogelijk de handheld software op het apparaat te plaatsen. Hierdoor is het een handheld en pinapparaat in één. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar met de CCV Compact A77 kan het!

Coming Soon

Selecteer een item

MplusKASSA Pro
MplusKASSA Pro
MplusKASSA Pro

MplusKASSA Pro

Elke werkplek begint met de MplusKASSA Pro module. Dit is de basis van het kassasysteem. Ervaar optimaal gebruiksgemak en flexibiliteit. Je kunt onder andere afrekenen met een visuele wisselgeld weergave, onbeperkt aantal artikelen invoeren, de kassabon zelf instellen, snelknoppen aanmaken en gemakkelijk rapportages bekijken. Naast deze solide basis kun je kiezen uit vele modules als aanvulling. Het is mogelijk om het kassasysteem te koppelen met bijvoorbeeld pinterminals, webshops en financiële pakketten. 

Backoffice
Backoffice
Backoffice

Backoffice

Een backoffice werkplek wordt geïnstalleerd op een Windows PC naar keuze om vanaf die PC de overzichten te bekijken en de kassa te beheren. 

Artikelenbeheer Pro
Artikelenbeheer Pro
Artikelenbeheer Pro

Artikelenbeheer Pro

Met Artikelenbeheer Pro beheer je de artikelen uitgebreid. Ervaar het gebruiksgemak door de toevoeging van afbeeldingen. Dit geeft in één oogopslag inzicht in de voorraad.   

Ingrediënten
Ingrediënten
Ingrediënten

Ingrediënten

Bereken ingrediënten op basis van verkooporders.

Sales & Acties
Sales & Acties
Sales & Acties

Sales & Acties

Creëer eenvoudig kortingen op maat. Kies uit alle denkbare kortingen: groepskortingen, staffelkorting, X voor de prijs van Y, mixmatch, setprijzen, individuele kortingen of cashkorting.

Extern Artikelenbeheer
Extern Artikelenbeheer
Extern Artikelenbeheer

Extern Artikelenbeheer

Ervaar het gemak met de module Extern Artikelenbeheer. Via de leverancier worden de artikelen automatisch beheerd. Deze module is nodig om de koppeling te maken met een extern kanaal. 

 

Urenregistratie
Urenregistratie
Urenregistratie

Urenregistratie

Met de module Urenregistratie krijg je grip op uren. Bekijk per filiaal wie er ingeklokt en uitgeklokt is. De gewerkte uren van alle medewerkers staan overzichtelijk op een rij. Het is mogelijk om deze module te koppelen aan diverse planningspakketten. Dit draagt bij aan een optimale bedrijfsvoering. Onze appstore met gecertificeerde koppelaars blijft groeien.

Klantenbeheer met Acties
Klantenbeheer met Acties
Klantenbeheer met Acties

Klantenbeheer met Acties

Deze module biedt de mogelijkheid tot een uitgebreide klantenkaart. Dit kan met het sparen van punten, tegoeden, en het bieden van klantkortingen. Klanten kun je laten betalen met tegoeden. Met één druk op de knop heb je een uitgebreid puntenoverzicht en krijg je inzicht in wie jouw slapende klanten zijn. Door de inzichtelijke rapportages weet je exact wat de acties opleveren. 

Cadeaupas
Cadeaupas
Cadeaupas

Cadeaupas

Met deze module kun je jouw eigen cadeaupassen (tegoedkaarten) uitgeven zodat klanten dit als betaalmiddel kunnen gebruiken. Dit kunnen passen of kaarten zijn met een rfid, barcode of QR-code.
Je kunt passen definiëren die eenmalig uitgegeven worden en waarmee alleen betaald kan worden, maar ook passen die later weer opgewaardeerd kunnen worden. De passen/kaarten kunnen eventueel aan een relatie gekoppeld worden.

Horeca Tafelregistratie
Horeca Tafelregistratie
Horeca Tafelregistratie

Horeca Tafelregistratie

De module Horeca Tafelregistratie maakt het mogelijk om te kunnen bestellen en af te rekenen op een visuele tafelplattegrond. Dit is volledig geïntegreerd met het keukenmanagement systeem. Dit is zeer praktisch en efficiënt, omdat er zo sneller en eenvoudig gewerkt kan worden. Deze module speelt in op de behoefte van gasten. Bijvoorbeeld het gesplitst betalen en kortere wachttijden. Daarnaast speelt het in op de behoefte van het personeel, doordat zij meer inzicht krijgen en er met hen wordt meegedacht door het kassasysteem.

Handheld
Handheld
Handheld

Handheld

Met deze module kunt u een handheld koppelen aan het kassasysteem. Handhelds dragen bij aan de effectiviteit tijdens het bedienen van uw gasten. Door de visuele lay-out is het tafeloverzicht in één oogopslag te zien. Maak gebruik van snelknoppen op een handheld of smartphone.

 

Bestelbon Cafetaria
Bestelbon Cafetaria
Bestelbon Cafetaria

Bestelbon Cafetaria

Met deze module is het mogelijk om binnen één handeling een uitgebreide bestelbon te printen. De bonnen bevatten oplopende nummers. Door de koppeling met de keukenprinter, komt de bon meteen op de juiste plek terecht. 

Chinese Tekens
Chinese Tekens
Chinese Tekens

Chinese Tekens

Deze module maakt het mogelijk om de tekst in Chinese tekens op de bestelbonnen te plaatsen. Ideaal voor keukens met Chinees personeel.

Afhalen & Bezorgen
Afhalen & Bezorgen
Afhalen & Bezorgen

Afhalen & Bezorgen

Vergelijkbaar met de Q2050 MplusKASSA Orders module is deze module speciaal ontwikkeld voor de bezorgbranche. Het heeft zeer uitgebreide mogelijkheden voor bestelbonnen. Voor deze branche is het ook mogelijk om apps te koppelen zoals Bestelmar en Leqqr. Dit draagt bij aan een optimale bedrijfsvoering. Ervaar uitgebreid ordermanagement in uw back-office. Handel direct orders af vanuit binnengemelde inkoop in combinatie met de module Q1500 Voorraad. En bestel direct bij de juiste leverancier dankzij het bestelvoorstel.

Evenementen
Evenementen
Evenementen

Evenementen

Creëer eenvoudig zelf evenementen in de kassa, of importeer een evenement via Yesplan. Stel ieder evenement of activiteit precies naar wens samen. Zo is het mogelijk om voor ieder evenement eigen artikelen en prijzen in te stellen. Kies zelf welke functionaliteiten benodigd zijn per evenement. In de overzichten staat een compleet beeld van ieder evenement. Een onmisbare module voor bedrijven die werken met verschillende evenementen of activiteiten.

 
Voorraadbeheer
Voorraadbeheer
Voorraadbeheer

Voorraadbeheer

De module Voorraadbeheer biedt overzicht in de voorraden. Hierdoor is het mogelijk om uitgebreide inkooplijsten en besteladviezen te maken. De artikelhistorie is ook meteen inzichtelijk. Daarnaast is het systeem met deze module in staat om de overzichten van voorraden op peildatum te tonen, en besteladvies te krijgen per leverancier.

Fashion
Fashion
Fashion

Fashion

De module Fashion geeft inzicht in artikelen en beheert deze gemakkelijk. Krijg meteen inzicht in prestaties en voorraden van elke productgroep. Dankzij de Fashion module en het bijbehorende seizoensbeheer geef je nog beter sturing. Ervaar het gemak van gebruiksvriendelijke kleur- en maatlijsten en pas kledinglabels aan zoals je wilt.

Eenheidsprijzen en weegschaal
Eenheidsprijzen en weegschaal
Eenheidsprijzen en weegschaal

Eenheidsprijzen en weegschaal

Met deze module kan er een weegschaal gekoppeld worden aan de kassa. Reken eenvoudig afgewogen artikelen af. Het is zelfs mogelijk om ze op een tafel te boeken in combinatie met de Horeca Tafelregistratie module.

Offerte
Offerte
Offerte

Offerte

De Offerte module maakt het mogelijk om een offerte op te stellen en deze direct te printen of te verzenden via e-mail. Van de offerte kan daarna een order gemaakt worden en vervolgens kan deze gefactureerd worden.

Verkooporders
Verkooporders
Verkooporders

Verkooporders

Automatiseer uw verkooporders met de module Verkooporders. In de back-office kunt u gebruik maken van het uitgebreide ordermanagement. Importeer gegevens rechtstreeks uit Excel en mail orders als PDF of XML.

Facturatie
Facturatie
Facturatie

Facturatie

Met de module Facturatie kunt u gemakkelijk en direct factureren. Daarnaast maakt u gemakkelijk verzamelfactureren en beheert u openstaande debiteuren. Tevens zorgt deze module eenvoudig voor tijdige betalingen dankzij de aanmaningsstructuur.

Pinkoppeling
Pinkoppeling
Pinkoppeling

Pinkoppeling

Koppeling met diverse pinautomaten mogelijk waaronder Atos en CCV.

Museumkaart
Museumkaart
Museumkaart

Museumkaart

Deze module is speciaal gemaakt om de koppeling met Museumjaarkaart mogelijk te maken. 

Webshop categoriebeheer
Webshop categoriebeheer
Webshop categoriebeheer

Webshop categoriebeheer

Deze module is speciaal gemaakt voor het koppelen met jouw webshop en is dus ook onmisbaar. 

Extra filiaal
Extra filiaal
Extra filiaal

Extra filiaal

Met MplusKASSA is er een uitgebreide filiaal structuur mogelijk met de module Extra Filiaal.

Selecteer een item

Betaalwijzes

123TCS
123TCS
123TCS
Prijs op aanvraag

123TCS

Prijs op aanvraag

TCS heeft slechts één focus en dat is de volledige automatisering van alle processen en de real-time transactieverwerking van giftcards, (e)-vouchers- en loyalty kaarten. TCS richt zich met deze dienstverlening op onder andere retailketens, branchekaarten en branche-overstijgende kaarten.

TCS streeft naar een optimale ICT dienstverlening met de beste service levels in de branche. Door de gerealiseerde koppeling met MplusKASSA geef je nu gemakkelijk jouw eigen cadeaukaart uit! Daarnaast heeft TCS koppelingen met verschillende payment service providers zodat jouw cadeaukaart ook online kan worden verzilverd in jouw webshop.

Global Ticket
Global Ticket
Global Ticket
€ 0,00

Global Ticket

€ 0,00

De online ticketing-oplossingen van Global Ticket zijn gericht op gebruiksgemak voor zowel attractieparken, dierenparken en musea als hun bezoekers. Een ticketpagina is moeiteloos opgezet op uw website en kan worden beheerd via het uitgebreide en gebruiksvriendelijke CMS. Dankzij de koppeling tussen Global Ticket en MplusKASSA is het mogelijk om via Global Ticket uitgegeven tickets direct op de kassa te scannen, zonder aanvullende hardware of losse scanners.

H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
H@ND Vouchers
€ 20,00 per maand

H@ND Vouchers

€ 20,00 per maand

In samenwerking met H@ND is het mogelijk om in MplusKASSA automatisch de tegoedkaarten van verschillende telecomproviders te activeren.

Intersolve cadeaukaarten en stadspassen
Intersolve cadeaukaarten en stadspassen
Intersolve cadeaukaarten en stadspassen
€ 25,00

Intersolve cadeaukaarten en stadspassen

€ 25,00

Intersolve is dienstverlener op het gebied van cadeaukaarten, loyaliteitsprogramma’s, e-voucher, e-wallets en betalingen. Via de API koppeling tussen de MplusKASSA en Intersolve is het mogelijk passen op en - af te waarderen.

MAKS Giftcard
MAKS Giftcard
MAKS Giftcard
€ 20,00 per maand

MAKS Giftcard

€ 20,00 per maand

Met uw eigen giftcard heeft u een prachtige extra mogelijkheid om uw klanten aan u te binden. Uw klant koopt bij u een cadeaukaart die aan iemand anders gegeven wordt. Het cadeaubedrag kan uw klant zelf bepalen. Op deze manier genereert u direct omzet. Met de Online Widget kunt u u klanten 24/7 bedienen. Werkt eenvoudig en zonder webshop.

MOZO Betalingen
MOZO Betalingen
MOZO Betalingen
Vanaf € 0,00

MOZO Betalingen

Vanaf € 0,00

De gast scant via de smartphone de QR-code en komt op deze manier direct in de digitale horeca omgeving terecht. De bestelling komt automatisch terecht in het MplusKASSA systeem. Vervolgens kan de gast op elk gewenst moment afrekenen of digitaal interactie aangaan met de horecazaak.

Functionaliteit
Bestelsysteem: Mozo maakt naadloos kassakoppelingen met uw huidige systeem, en bied daarbij een eigen bestelsysteem aan. Gasten bestellen wanneer ze willen en hoe vaak ze willen door het scannen van de QR code. Ook te gebruiken voor bezorg en afhaal!

Data analytics: Hoeveel mensen bekijken jullie socials? Welke tafel zet het meeste om en wat is eigenlijk het populairste drankje tijdens de VrijMiBo? Bekijk de statistieken die jou interesseren en krijg meer inzicht in je zaak EN in je gasten!

Betalen: Nooit meer wachten op de rekening! Gasten kunnen wanneer het uitkomt een openstaande rekening betalen, of dit direct doen per bestelling die ze online plaatsen.

Interactie: Communiceer op een leuke en efficiënte manier met jouw gasten. Promoot evenementen en verkoop direct tickets in de Mozo omgeving. Ook kun je gasten op de hoogte stellen van wat speelt door middel van een nieuwsfeed, en vind je gemakkelijk nieuwe collega's door vacatures uit te lichten.

Gamification: Til de ervaring van jouw gasten tot een hoger niveau door middel van digitale spellen en winacties.

Ontwerp op maat: Richt de digitale omgeving precies in zoals jij wilt! Geef Mozo de uitstraling die precies past bij de sfeer waar jouw zaak bekend om staat.

Magna Carta / Ximedes
Magna Carta  / Ximedes
Magna Carta / Ximedes
€ 500,00

Magna Carta / Ximedes

€ 500,00

Magna Carta Chipcard Solutions ontwikkelt en levert wereldwijd multifunctionele kaartsystemen voor onderwijs- en zorginstellingen, bedrijven en overheidsinstanties. FacilityPro is het complete facilitair-managementplatform van Magna Carta.

MultiSafepay
MultiSafepay
MultiSafepay
Prijs op aanvraag

MultiSafepay

Prijs op aanvraag

Sinds het begin van de ecommerce revolutie in 1999 streeft MultiSafepay er altijd naar om op de frontlinie van innovatie te staan met het aanbieden van een uitgebreide mix van betaalmethoden en functies om haar merchants te bedienen, zowel lokaal als in de rest van Europa.

Museumkaart
Museumkaart
Museumkaart
€ 500,00

Museumkaart

€ 500,00

De Museumkaart direct gekoppeld aan MplusKASSA!

Dit bespaart u een extra scanner op uw toonbank en het voorkomt fouten bij de toelating van bezoekers die gebruik maken van een Museumkaart. U dient rekening te houden met een doorlooptijd van drie weken na aanvraag.

OBER
OBER
OBER
Prijs op aanvraag

OBER

Prijs op aanvraag

Tegenwoordig gebeurt er steeds meer via mobiele telefoons. Nieuwe technologieën bieden verschillende mogelijkheden tot het vergemakkelijken van processen. Door de conventionele denkwijze in de horecabranche vindt er weinig verandering plaats. Waarom moeilijker doen dan nodig is? Wij van OBER Assistance zien dat het anders kan. Daarom bieden wij u de toekomst!
OBER is een applicatie voor iOS en Android waarmee gasten vanaf hun eigen smartphone kunnen bestellen en betalen! Deze vorm van bestellen is volledig van deze tijd en biedt zowel gasten, personeel als horeca-eigenaren voordelen!

OK Betalen
OK Betalen
OK Betalen
€ 20,00 per maand

OK Betalen

€ 20,00 per maand

Met de OK-app kun je:
- klantenkaarten bewaren
- spaaracties en kortingscouponnen toevoegen
- eenvoudig afrekenen.

Met de koppeling kun je vanuit de kassa de klant met de OK-app laten betalen. Degene die wil betalen, krijgt in zijn OK-app een QR-code, en deze wordt vervolgens gescand door de medewerker. Vanuit de kassa wordt er een betaalverzoek naar de app gestuurd, en dan is de beurt aan degene die betaalt om deze te accepteren en eventuele kortingsvouchers toe te voegen.

Pay. pinkoppeling en QR betalingen
Pay. pinkoppeling en QR betalingen
Pay. pinkoppeling en QR betalingen
€ 0,00

Pay. pinkoppeling en QR betalingen

€ 0,00

Pay. heeft een pinkoppeling met MplusKASSA. Deze is te gebruiken in combinatie met een betaalterminal van Pay.

U kunt zowel pinbetalingen ontvangen als klanten terugbetalen op hun bankpas via retourpinnen. Daarnaast is het mogelijk om een QR code te tonen op het klantendisplay. Deze QR code kan via een mobiel apparaat worden gescand om de betaling te voltooien.

Ideaal om jouw klanten meer betaalopties aan te bieden. Pinpas vergeten? Geen probleem! Betaal met iDEAL.
Op deze manier, door online & offline betalingen aan te bieden, loop je nooit meer een betaling mis!

Payly
Payly
Payly
€ 15,00 per maand

Payly

€ 15,00 per maand

Bied je gasten de mogelijkheid om te betalen met hun telefoon zonder dat je de rekening hoeft te brengen. Via een link (payly.nl/jouwrestaurant) of een QR-code kunnen je gasten eenvoudig naar een pagina om te betalen gaan. Hiervoor is geen app nodig. Daar kunnen ze bijvoorbeeld met iDeal betalen (met fooi als ze dat willen).

Payly is volledig gekoppeld met MplusKASSA. Zodra jij een bestelling invoert zoals je altijd al gewend bent is deze ook bekend bij Payly. Zo kunnen je gasten makkelijk en snel betalen. Zodra er betaald is staat dat duidelijk in je kassa, zodat jij daarvan op de hoogte bent.

Met Payly hoeven je gasten nooit meer te wachten om te betalen, waardoor de klanttevredenheid omhoog gaat. Daarnaast ontlast je je personeel, waardoor je veel efficiënter kan werken!

Ticketcounter
Ticketcounter
Ticketcounter
Prijs op aanvraag

Ticketcounter

Prijs op aanvraag

Ticketcounter is marktleider op het gebied van e-ticketoplossingen. Wij openen letterlijk deuren van attractieparken, dierentuinen en andere vormen van dagrecreatie.

Een goed georganiseerde bezoekersstroom is maatwerk. Ticketcounter verzorgt e-ticketoplossingen, toegangscontrole en alles wat daar tussen zit op het gebied van hardware, software en service.

De koppeling tussen MplusKASSA en TicketCounter is uniek. Zo kunnen er niet alleen tickets worden gescand, maar denk ook aan bijbehorende artikelen aanslaan, capaciteit reserveren binnen één voorraad (zowel off- en online). Daarnaast kunnen ook abonnementen worden aangemaakt en direct verkocht en verlengt worden via de kassa.

Tikkie Check
Tikkie Check
Tikkie Check
€ 0,00 per maand

Tikkie Check

€ 0,00 per maand

Speciaal voor horeca: Tikkie Check

Wachten op de rekening? Dat hoeft niet meer! Met Tikkie Check betalen je gasten direct aan tafel en vertrekken wanneer ze willen. Zo ben je minder tijd kwijt aan afrekenen en heb je meer tijd voor persoonlijke service.

1. De gasten scannen de QR-code op tafel met de camera van hun smartphone
2. Ze bestellen bij de bediening die realtime te volgen is via hun smartphone, en betalen gebeurt via de Tikkie-omgeving
3. Fooi geven is mogelijk, net als het versturen van een betaalverzoek aan tafelgenoten of het downloaden van de bon

Actuele kosten en tarieven vind je op tikkie.me/tikkiecheck

bramr
bramr
bramr
Vanaf € 900,00

bramr

Vanaf € 900,00

Gasten krijgen de optie om met hun eigen smartphone te bestellen en betalen zonder dat ze daar een app voor hoeven te downloaden. Daarbij kan jij als ondernemer bepalen of je gast elke bestelling direct afrekent, of dat er op rekening besteld kan worden.

Dit werkt allemaal vloeiend samen met MplusKASSA. Bramr is operationeel sinds 2017 en werkt op tientallen locaties door het hele land.

General Manager TivoliVredenburg Jasper:


"Bramr heeft onze blik én die van de gast op de verruiming van het begrip service vergroot. We zijn blij dat we met Bramr zijn gaan samenwerken en we kunnen het iedereen aanraden!"


Gast Annelies:

"Het online bestellen op het terras werkt uitstekend"

Gast Iris:

"Het personeel is vriendelijk en stel dat het te lang zou duren met het aannemen van een bestelling dan kun je hier het heft in eigen handen nemen. Goed mee gaan met de moderne technologie."


Voor een korte impressie zie deze video.

fashioncheque
fashioncheque
fashioncheque
€ 250,00

fashioncheque

€ 250,00

Fashioncheque is gestart en opgericht in 2008 en inmiddels de grootste modecadeaukaart van Nederland. Fashioncheque is de eerste en enige branche-brede mode cadeaukaart. Fashioncheque is te koop bij meer dan 8.500 verkooppunten, zoals: aangesloten modewinkels, Primera, Jumbo, Bruna, AKO, Plus, Coop, Spar, Deen, Cigo, Tabaktief, The Read Shop, Shell, diverse VVV-kantoren en via www.fashioncheque.com. De cheque is in te wisselen bij meer dan 10.000 fysieke winkels en webshops in Nederland.

Met de CCV pinkoppeling kunt u de Fashioncheque ook als betaalwijze accepteren in uw winkel.

Apotheek

Boekhouding

AFAS CSV
AFAS CSV
AFAS CSV
Prijs op aanvraag

AFAS CSV

Prijs op aanvraag

Met de AFAS CSV export kunnen de financiële boekingen van uw MplusKASSA geëxporteerd worden naar een CSV-bestand welke geïmporteerd kan worden in de AFAS software.

De export levert de omzet, BTW en (aan)betalingen. Facturen en kassatellingen worden niet geëxporteerd.

Per boekdag wordt een verzamelboeking gemaakt. U kunt hierbij nog een periode kiezen, maar de verzamelboeking zal altijd per boekdag gemaakt worden. Iedere dag krijgt hierbij zijn eigen boekstuknummer (dat is jaar + dagnummer). In het exportbestand kunnen zo verzamelboekingen van meerdere boekdagen gemaakt worden.

AFAS Profit (Direct)
AFAS Profit (Direct)
AFAS Profit (Direct)
Vanaf € 24,95

AFAS Profit (Direct)

Vanaf € 24,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op de processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

E-boekhouden
E-boekhouden
E-boekhouden
Vanaf € 24,95

E-boekhouden

Vanaf € 24,95

Door uw MplusKASSA te koppelen aan uw E-boekhouden.nl boekhouding hoeft u niet langer bonnetjes en kastellingen handmatig over te typen in uw administratie. Hierdoor kunt u zich volledig richten op het ondernemen en scheelt u dit vele uren werk!

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

Exact Online Simpel
Exact Online Simpel
Exact Online Simpel
€ 20,00 per maand

Exact Online Simpel

€ 20,00 per maand

Door uw MplusKASSA te koppelen aan uw Exact Online boekhouding hoeft u niet langer bonnetjes en kastellingen handmatig over te typen in uw administratie. Hierdoor kunt u zich terug volledig richten op het ondernemen en scheelt u dit vele uren werk!

King via XML
King via XML
King via XML
Vanaf € 24,95

King via XML

Vanaf € 24,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Jij focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

Microsoft NAV
Microsoft NAV
Microsoft NAV
Prijs op aanvraag

Microsoft NAV

Prijs op aanvraag

Volledige directe integratie in NAV gebouwd door de grootste NAV specialist van Nederland. 'Qexpertise' maakt maatwerk mogelijk.

Multivers
Multivers
Multivers
Vanaf € 24,95

Multivers

Vanaf € 24,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen Multivers administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden .Jij focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

Reeleezee
Reeleezee
Reeleezee
Vanaf € 24,95

Reeleezee

Vanaf € 24,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

Scrada
Scrada
Scrada
€ 12,00

Scrada

€ 12,00

Via Scrada kun je MplusKASSA koppelen met elk Belgisch boekhoudprogramma voor het doorsturen van dagontvangsten/dagomzet, betalingsmethodes en verkoopfacturen. Tegelijk wordt het wettelijk dagontvangstenboek, kasboek en eventueel centralisatiedagboek bijgewerkt. Geen nood meer om manueel boeken in te schrijven of gegevens over te typen in het boekhoudprogramma. Via deze koppeling wordt dit allemaal automatisch gedaan.

De kassabonnen worden als dagstaat doorgestuurd naar de boekhouding. De verkoopfacturen 1 voor 1.

SnelStart
SnelStart
SnelStart
Vanaf € 29,50

SnelStart

Vanaf € 29,50

Met de koppeling tussen SnelStart en MplusKASSA kunt u eenvoudig uw verkopen vanuit de kassa importeren in SnelStart. U kunt ervoor kiezen om per factuur/kassabon een boeking in het verkoopdagboek te laten genereren of een dagstaat te importeren. Ook kunt u uw artikelen en klanten uit SnelStart exporteren naar de kassa.

Tinx MplusKASSA Connector
Tinx MplusKASSA Connector
Tinx MplusKASSA Connector
€ 279,00 per maand

Tinx MplusKASSA Connector

€ 279,00 per maand

Met de Tinx MplusKASSA Connector kun je jouw kassa naadloos integreren in Microsoft Dynamics 365 Business Central (BC).

We ondersteunen de volgende integratie entiteiten voor MplusKASSA:
Producten: Toegang tot en manipuleer de winkelcatalogus met behulp van de MplusKASSA API. Publiceer je BC producten in MplusKASSA.

Voorraad: Stuur voorraadupdates naar MplusKASSA met behulp van voorraadniveaus op meerdere locaties. Pas formules toe om de verkoopbare hoeveelheid te bepalen.

Klanten: Beheer je klantgegevens voor zowel BC als MplusKASSA. Download MplusKASSA klanten naar Business Central en upload BC klanten naar MplusKASSA.

POS orders: Importeer alle MplusKASSA kassabonnen naadloos in BC. Maak ze aan als verzamelfactuur, individuele factuur of in het dagboek.

Voorraadaanpassingen: Verwerk zaken als promotie, eigen gebruik, schade etc. van producten in BC.

Visma
Visma
Visma
Vanaf € 24,95

Visma

Vanaf € 24,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op de processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

Yuki
Yuki
Yuki
Vanaf € 24,95

Yuki

Vanaf € 24,95

Als ondernemer wil je resultaat zien en controle houden op je processen. BPM Software zorgt dat de boekhouding volledig automatisch up to date is. Dit kan zowel bij de eigen administratie, maar ook als deze door de accountant wordt bijgehouden. Je focust op de business, wij automatiseren de administratieve aansluiting.

Maandelijkse kosten
Omzetmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Factuurmodule €24,95 per maand, per 3 werkplekken
Aflettermodule €9,95 per maand, per 3 werkplekken

Eenmalige kosten
€350,00 voor implementatie
€200,00 bij factuurmodule (optioneel)
€200,00 bij aflettermodule (optioneel)

Reserveringen

E-Golf4U
E-Golf4U
E-Golf4U
€ 11,00 per maand

E-Golf4U

€ 11,00 per maand

Wij bieden een breed pakket aan oplossingen voor uw golfbaan. Dankzij onze samenwerking met onze partners kunnen wij het complete pakket aanbieden. Eén aanspreekpunt met 100% support en volledig online. Zo hebben wij ook een koppeling met MplusKASSA, waarbij de verkopen in de kassa gekoppeld kunnen worden aan de leden van de golfclub. Bovendien is het mogelijk om verkopen vanuit onze baanplanner (TeeTime) door te zetten naar de kassa en daar verder af te rekenen.

EasyReservationPro
EasyReservationPro
EasyReservationPro
€ 20,00 per maand

EasyReservationPro

€ 20,00 per maand

EasyReservationPro (ERP) is een reserveringsprogramma dat veel in de bowlingindustrie gebruikt wordt. Als een reservering wordt “binnengemeld” in ERP dan maakt MplusKASSA de benodigde artikelen en een tafelorder aan, waarbij het tafelnummer overeenkomt met het uur van de reservering en het baannummer. Een reservering om 19:00 om baan 3 wordt dan bijvoorbeeld geboekt op tafelnummer 1903. Nadat de reservering op de tafel gezet is vind er geen communicatie meer plaats tussen ERP en MplusKASSA. Alle extra boekingen, zoals drinken en andere versnaperingen, worden in MplusKASSA op de tafel geboekt en uiteindelijk wordt het geheel daar afgerekend.

Formitable
Formitable
Formitable
€ 10,00 per maand

Formitable

€ 10,00 per maand

Gebruik de Formitable reserveringswidget voor de perfecte online gastenervaring en voorkom dure no-shows met aanbetalingen. Koppel Formitable aan MplusKASSA voor de optimale afstemming en bespaar tijd en geld. Laat notities en andere informatie vanuit de reservering terugkomen in het kassasysteem. Formitable toont de belangrijkste statistieken in één dashboard. Maak groepsaanvragen eenvoudig en verlaag het risico op no-show.

Resengo
Resengo
Resengo
€ 20,00 per maand

Resengo

€ 20,00 per maand

Dankzij Resengo staat jouw gast centraal nog voor die een voet heeft gezet in jouw restaurant. Resengo optimaliseert naadloos je tafelbezetting en gastencommunicatie. Resengo is helemaal aanpasbaar op jouw manier van werken en communiceren. Zo blijft jouw zaak uniek.
Koppel Resengo aan MplusKASSA en haal nog meer uit je data. Dankzij de real time koppeling kan je reserveringen blijven ontvangen. Aanbetalingen, zowel met cadeaubonnen als directe online betalingen, worden direct aan de rekening gekoppeld.
Je krijgt nu écht zicht op de uitgaven per gast. In jouw Resengo backoffice krijg je nu ook steeds toegang tot het kassaticket. Niet alleen koppel je dan reserveringsgegevens aan omzet maar ook worden de feedbacks die je ontvangt van je gasten nog waardevoller worden want je kan vanuit de feedback in je Resengo-backoffice direct doorklikken naar het kassaticket van de gast.

Smart Event Manager
Smart Event Manager
Smart Event Manager
€ 20,00 per maand

Smart Event Manager

€ 20,00 per maand

Met de Smart Event Manager software beheert u het volledige reserveringsproces. Van het maken van offertes en de voorbereiding van uw evenement, tot de personeelsplanning en facturatie.

Wat doet de koppeling? In het kort: Artikelen die aangeslagen worden in MplusKASSA worden door middel van Webhooks op een reservering in SEM geboekt.

Sla artikelen aan, ga naar het afrekenscherm toe en kies daar voor de betaalwijze “SEM‘. Op dat moment wordt er bij SEM opgevraagd welke reserveringen er op het moment actief zijn. Dit wordt getoond aan de medewerker en de medewerker maakt zijn keuze. Nadat de keuze gemaakt is, worden de aangeslagen artikelen in SEM geboekt en is de bon betaald in MplusKASSA.

Zaalagenda
Zaalagenda
Zaalagenda
€ 17,50 per maand

Zaalagenda

€ 17,50 per maand

Met Zaalagenda beheert u alle zaalreserveringen. Hierbij kunnen offertes worden gemaakt en alles wat nodig is kan worden vastgelegd en gefactureerd. Ook het inplannen van vrijwilligers en medewerkers is mogelijk.

U slaat op de MplusKASSA alles aan en drukt op de knop ‘POS -> Zaalagenda’. U krijgt de reserveringen in beeld en kiest bij welke reservering het bijgeschreven dient te worden. Het staat direct in Zaalagenda. U kunt dit zo vaak doen als nodig. Op die manier wordt alles in Zaalagenda toegevoegd.

Het is ook mogelijk de reservering direct via MplusKASSA af te rekenen. De kosten van de reservering worden eenvoudig overgehaald door de reservering te selecteren. Selecteer de knop ‘Zaalagenda -> POS’. U krijgt de reserveringen in beeld en kies de betreffende reservering. De zaalhuur en eventuele andere kosten verschijnen direct in het scherm en kunnen afgerekend worden. Op die manier kan een reservering direct worden afgerekend via MplusKASSA.

Met de koppeling van MplusKASSA en Zaalagenda heeft u alles onder controle.

i-Reserve
i-Reserve
i-Reserve
€ 0,00 per maand

i-Reserve

€ 0,00 per maand

i-Reserve wordt als reserveringssysteem in vele branches ingezet. Reserveringen kunnen bij een bepaalde status doorgezet worden naar de kassa. Meestal is dit op de dag dat de reservering plaats vindt, maar dit is naar eigen wens in te stellen.
Op dat moment wordt een tafelboeking aangemaakt. Hier kunnen dan nog bestellingen aan toegevoegd worden, zodat alles in één keer kan worden afgerekend.

Webshop

BO Creator DXP Webshop
BO Creator DXP Webshop
BO Creator DXP Webshop
Prijs op aanvraag

BO Creator DXP Webshop

Prijs op aanvraag

BO Creator DXP is het maatwerk all-in-one platform van BO. Be Original. Op het platform draai je met gemak een 'state of the art' website, een volledig uitgeruste webshop, maatwerk webapp of een uitgebreid klantportaal en is gemakkelijk te koppelen aan MplusKASSA.

Doordat BO werkt met hun eigen systeem 'BO Creator DXP ', zijn zij in staat om gemakkelijker en sneller maatwerk te leveren. De koppeling tussen de webshops van BO Creator DXP en MplusKASSA kan dus op uw wensen aangepast worden.

Meer informatie
https://www.bo-creator.nl
https://www.bocreativeagency.nl

Butlaroo
Butlaroo
Butlaroo
€ 1,00 per maand

Butlaroo

€ 1,00 per maand

Butlaroo is een digitaal bestel- en betaalplatform dat volledig geïntegreerd is met uw MPlus kassa. Via een QR code checkt uw gast in op de digitale menukaart om vervolgens een bestelling door de geven. Butlaroo is uitermate geschikt voor uw restaurant service, roomservice of als extra toevoeging voor congressen, meetings en evenementen.

U creëert volledig zelfstandig óf met hulp van ons uw eigen omgeving. Volledig in uw eigen huisstijl én in de taal van uw gast. Naast QR bestellen biedt Butlaroo ook bestelkiosken, loyalty, data-analyse tooling, betalingen en takeaway/delivery oplossingen.

Voor meer informatie, bezoek: www.butlaroo.com


CM Specialist
CM Specialist
CM Specialist
€ 12,50 per maand

CM Specialist

€ 12,50 per maand

Webshops met een unieke vormgeving, welke goed scoren in de zoekmachines en waar bezoekers écht gemakkelijk kunnen bestellen. Dat is waar wij goed in zijn.

Jamezz
Jamezz
Jamezz
€ 100,00 per maand

Jamezz

€ 100,00 per maand

Hogere gasttevredenheid – lagere werkdruk – geen wachtende gasten – hogere omzet

Dat wil iedere horecaondernemer wel! Jamezz maakt dit voor u mogelijk.

Jamezz is dé bestelapplicatie die uw gasten in de gelegenheid stelt om bestellingen te plaatsen via hun smartphone, tablet, bestelzuil of webshop. Of het nu gaat om het restaurant, het terras of de roomservice, Jamezz kan op allerlei manieren uw personeel ondersteunen.

De gasten kunnen via de meertalige online menukaart direct bestellen én eventueel ook online betalen. De bestellingen worden direct naar uw MplusKASSA-systeem doorgestuurd, zodat het personeel meteen op de hoogte is. De gast hoeft hierdoor niet meer te wachten op het opnemen van de bestelling of het afrekenen én het bedienend personeel wordt enorm ontlast, waardoor zij meer tijd hebben voor de gast.

Jamezz maakt ook voor de ondernemer een wezenlijk verschil. Zo blijkt dat bij vrijwel iedere vestiging waar Jamezz ingezet wordt, de bestelvolumes stijgen en de snelheid per bestelling toeneemt. Daarbij is het zo dat via Jamezz ook automatische upselling kan worden ingesteld in de vorm van suggesties bij iedere bestelling, wat de extra verkoop enorm kan verhogen. Dit leidt tot een hoger rendement waarmee Jamezz zichzelf gemakkelijk terugverdiend.

Jamezz en uw MplusKASSA-systeem sluiten naadloos op elkaar aan. Door deze unieke koppeling kunt u via uw MplusKASSA-systeem wijzigingen doorvoeren die direct door Jamezz worden overgenomen!

Kijk voor meer informatie op www.jamezz.nl/brochure.pdf

Prestashop
Prestashop
Prestashop
Vanaf € 25,00

Prestashop

Vanaf € 25,00

Correct Hosting verzorgt de koppeling tussen MplusKASSA en Prestashop webshops. Correcthosting onderhoud de koppeling en gaat in de toekomst steeds nieuwe functies toevoegen aan de koppeling.

De koppeling tussen MplusKASSA en Prestashop synchroniseert uw producten naar uw Prestashop webwinkel. U hoeft uw producten niet dubbel in te voeren, dit doet de koppeling automatisch. De voorraden worden elke vijf minuten gesynchroniseerd.

Nieuwe en bestaande klanten worden bijgewerkt in uw kassa. Dankzij deze samenwerking bespaart u veel tijd en energie in het onderhoud van uw webwinkel.

TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
€ 15,00 per maand

TabletMenuKaart

€ 15,00 per maand

De menukaart is de vitrine van jouw restaurant
Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.

Verlaag loonkosten
Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen.

Voorkom bestelfouten
Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.

WooCommerce x Correcthosting
WooCommerce x Correcthosting
WooCommerce x Correcthosting
€ 35,00 per maand

WooCommerce x Correcthosting

€ 35,00 per maand

Deze koppeling van MplusKASSA met WooCommerce synchroniseert uw producten. In uw WooCommerce winkel worden automatisch de producten geplaatst die u daarvoor in uw MplusKASSA Q-line interface heeft geselecteerd. De voorraden worden elke 10 minuten gesynchroniseerd, afgehandelde bestellingen van uw voorraad in Mplus Q-line afgeboekt en een factuur aangemaakt. Dankzij deze samenwerking bespaart u veel tijd en energie in het onderhoud van uw webwinkel.

WooCommerce x Minty Media
WooCommerce x Minty Media
WooCommerce x Minty Media
Prijs op aanvraag

WooCommerce x Minty Media

Prijs op aanvraag

Met onze MplusKASSA WooCommerce koppeling wordt het beheren van een webshop, naast het hebben van een fysieke winkel of meerdere winkels kinderspel!

De koppeling zorgt er voor dat jouw producten en voorraden uit het MplusKASSA systeem doorgezet worden naar jouw WooCommerce webshop. Hierdoor kan je alle beschikbare producten ook gemakkelijk online te koop aanbieden.

De WooCommerce koppeling is zo ontwikkeld dat maatwerk mogelijk is. Standaard heeft de koppeling alle benodigde velden zoals hieronder weergegeven. Echter is de koppeling zó flexibel dat er geen suggestie functionaliteit te gek is!

Minty Media is een mediabureau gevestigd in Haarlem met specialiteit in WordPress en WooCommerce. Daarnaast heeft Minty Media haar eigen hosting platform om stabiliteit te kunnen leveren.

Bestellen

Apicbase
Apicbase
Apicbase
Prijs op aanvraag

Apicbase

Prijs op aanvraag

Dankzij de koppeling van MplusKASSA met Apicbase krijgt u een helder inzicht in voorraad, foodkosten, productie, menu’s en bestellingen. Apicbase geeft u controle over alle keukenprocessen en helpt u de CoGS onder controle te houden.


Apicbase is het nr.1-platform voor back-of-house management in de foodservicebranche.
Het is een cloudoplossing voor al uw keukendata, van recept tot bestelling, inclusief multi-site management.

Apicbase bestaat uit 8 modules:

Product ontwikkeling
Procurement
Voorraadmanagement
Sales analytics
Taak- & HACCP-planning
Productieplanning
Menuplanning
Accounting

De robuuste API’s van Apicbase garanderen vlotte data-transfers met de andere oplossingen in uw tech-ecosysteem.

De prijs varieert volgens het aantal gekozen modules & het aantal vestigingen. Hoe meer vestigingen, hoe lager de prijs per aangesloten unit.

Bestelmar
Bestelmar
Bestelmar
€ 39,95 per maand

Bestelmar

€ 39,95 per maand

Bestelmar is een mobiele besteldienst en biedt horecagasten de mogelijkheid om met hun eigen smartphone bestellingen te plaatsen die rechtstreeks in het MplusKASSA systeem komen. De menukaart komt in beeld zodra de smartphone contact heeft gemaakt of de QR code heeft gescand. Afhankelijk van het soort bestelling komt deze uit bij de bar of in de keuken. Wordt er iets gewijzigd in de kassa? Dan neemt Bestelmar dit automatisch over. Bestelmar is laagdrempelig in gebruik omdat het werkt zonder app en zonder registratie van persoonlijke gegevens. Daarnaast biedt Bestelmar vele voordelen voor zowel uw gast als uzelf!

- omzetverhogend omdat de gasten vanuit impuls meer bestellen wanneer hen die mogelijkheid wordt geboden.
- kostenverlagend doordat gasten zelf hun bestellingen plaatsen en daarmee werk uit handen nemen van uw bedienend personeel.
- hogere gasttevredenheid omdat uw gasten sneller worden geholpen.

Naast de horecabranche is Bestelmar ook inzetbaar in de evenementen- en retailbranche. Neem contact met ons op voor de uitgebreide mogelijkheden.

Door met Bestelmar samen te werken innoveert u uw dienstverlening en krijgen uw gasten de service die ze verdienen!

Butlaroo
Butlaroo
Butlaroo
€ 1,00 per maand

Butlaroo

€ 1,00 per maand

Butlaroo is een digitaal bestel- en betaalplatform dat volledig geïntegreerd is met uw MPlus kassa. Via een QR code checkt uw gast in op de digitale menukaart om vervolgens een bestelling door de geven. Butlaroo is uitermate geschikt voor uw restaurant service, roomservice of als extra toevoeging voor congressen, meetings en evenementen.

U creëert volledig zelfstandig óf met hulp van ons uw eigen omgeving. Volledig in uw eigen huisstijl én in de taal van uw gast. Naast QR bestellen biedt Butlaroo ook bestelkiosken, loyalty, data-analyse tooling, betalingen en takeaway/delivery oplossingen.

Voor meer informatie, bezoek: www.butlaroo.com


Butler.tv - Bestellingsinformatie scherm
Butler.tv - Bestellingsinformatie scherm
Butler.tv - Bestellingsinformatie scherm
€ 5,00 per maand

Butler.tv - Bestellingsinformatie scherm

€ 5,00 per maand

Laat gasten op veilige afstand wachten op hun bestelling en houd hen gemakkelijk op de hoogte van de status van hun bestelling.
De statussen ‘in bereiding’ en ‘gereed’ worden automatisch weergegeven op het scherm. Hier hoef je niets extra’s voor te doen. Butler.tv integreert namelijk naadloos met het Keukenmanagement van MplusKASSA.

Is de bestelling gereed? Dan zien de gasten dat direct en kunnen zij hun bestelling ophalen. Om er daarna in het restaurant of thuis heerlijk van te genieten.

Deze app biedt overzichtelijke bestelinformatie voor gasten van:
- Restaurants en horecagelegenheden.
- Snackbars en afhaalpunten.

Jamezz
Jamezz
Jamezz
€ 100,00 per maand

Jamezz

€ 100,00 per maand

Hogere gasttevredenheid – lagere werkdruk – geen wachtende gasten – hogere omzet

Dat wil iedere horecaondernemer wel! Jamezz maakt dit voor u mogelijk.

Jamezz is dé bestelapplicatie die uw gasten in de gelegenheid stelt om bestellingen te plaatsen via hun smartphone, tablet, bestelzuil of webshop. Of het nu gaat om het restaurant, het terras of de roomservice, Jamezz kan op allerlei manieren uw personeel ondersteunen.

De gasten kunnen via de meertalige online menukaart direct bestellen én eventueel ook online betalen. De bestellingen worden direct naar uw MplusKASSA-systeem doorgestuurd, zodat het personeel meteen op de hoogte is. De gast hoeft hierdoor niet meer te wachten op het opnemen van de bestelling of het afrekenen én het bedienend personeel wordt enorm ontlast, waardoor zij meer tijd hebben voor de gast.

Jamezz maakt ook voor de ondernemer een wezenlijk verschil. Zo blijkt dat bij vrijwel iedere vestiging waar Jamezz ingezet wordt, de bestelvolumes stijgen en de snelheid per bestelling toeneemt. Daarbij is het zo dat via Jamezz ook automatische upselling kan worden ingesteld in de vorm van suggesties bij iedere bestelling, wat de extra verkoop enorm kan verhogen. Dit leidt tot een hoger rendement waarmee Jamezz zichzelf gemakkelijk terugverdiend.

Jamezz en uw MplusKASSA-systeem sluiten naadloos op elkaar aan. Door deze unieke koppeling kunt u via uw MplusKASSA-systeem wijzigingen doorvoeren die direct door Jamezz worden overgenomen!

Kijk voor meer informatie op www.jamezz.nl/brochure.pdf

Leqqr self order kiosk
Leqqr self order kiosk
Leqqr self order kiosk
Prijs op aanvraag

Leqqr self order kiosk

Prijs op aanvraag

Laat uw gasten zelf bestellen en betalen via een bestel kiosk. De Leqqr bestelkiosk is eigenlijk een extra kassa medewerker. Gasten kunnen in de zaak in alle rust de menukaart bekijken, een bestelling plaatsen en met de pin afrekenen. Uw voordelen: Uw gasten bestellen voor 20% meer, minder handelingen aan de kassa, minder rijen, meer rust in de zaak!

MOZO Betalingen
MOZO Betalingen
MOZO Betalingen
Vanaf € 0,00

MOZO Betalingen

Vanaf € 0,00

De gast scant via de smartphone de QR-code en komt op deze manier direct in de digitale horeca omgeving terecht. De bestelling komt automatisch terecht in het MplusKASSA systeem. Vervolgens kan de gast op elk gewenst moment afrekenen of digitaal interactie aangaan met de horecazaak.

Functionaliteit
Bestelsysteem: Mozo maakt naadloos kassakoppelingen met uw huidige systeem, en bied daarbij een eigen bestelsysteem aan. Gasten bestellen wanneer ze willen en hoe vaak ze willen door het scannen van de QR code. Ook te gebruiken voor bezorg en afhaal!

Data analytics: Hoeveel mensen bekijken jullie socials? Welke tafel zet het meeste om en wat is eigenlijk het populairste drankje tijdens de VrijMiBo? Bekijk de statistieken die jou interesseren en krijg meer inzicht in je zaak EN in je gasten!

Betalen: Nooit meer wachten op de rekening! Gasten kunnen wanneer het uitkomt een openstaande rekening betalen, of dit direct doen per bestelling die ze online plaatsen.

Interactie: Communiceer op een leuke en efficiënte manier met jouw gasten. Promoot evenementen en verkoop direct tickets in de Mozo omgeving. Ook kun je gasten op de hoogte stellen van wat speelt door middel van een nieuwsfeed, en vind je gemakkelijk nieuwe collega's door vacatures uit te lichten.

Gamification: Til de ervaring van jouw gasten tot een hoger niveau door middel van digitale spellen en winacties.

Ontwerp op maat: Richt de digitale omgeving precies in zoals jij wilt! Geef Mozo de uitstraling die precies past bij de sfeer waar jouw zaak bekend om staat.

OBER
OBER
OBER
Prijs op aanvraag

OBER

Prijs op aanvraag

Tegenwoordig gebeurt er steeds meer via mobiele telefoons. Nieuwe technologieën bieden verschillende mogelijkheden tot het vergemakkelijken van processen. Door de conventionele denkwijze in de horecabranche vindt er weinig verandering plaats. Waarom moeilijker doen dan nodig is? Wij van OBER Assistance zien dat het anders kan. Daarom bieden wij u de toekomst!
OBER is een applicatie voor iOS en Android waarmee gasten vanaf hun eigen smartphone kunnen bestellen en betalen! Deze vorm van bestellen is volledig van deze tijd en biedt zowel gasten, personeel als horeca-eigenaren voordelen!

Orderli
Orderli
Orderli
Vanaf € 126,00

Orderli

Vanaf € 126,00

Via Orderli kunnen gasten zelf bestellen & betalen met hun telefoon door een QR code op de tafel te scannen.

Sitedish
Sitedish
Sitedish
Prijs op aanvraag

Sitedish

Prijs op aanvraag

Koppel de Sitedish website en app aan MplusKASSA om de bestellingen rechtstreeks te ontvangen in de kassa. Zo heb je alle orders overzichtelijk op één plek, en kun je toch blijven werken zoals je gewend bent.

Voor het akkoord geven van de order of extra informatie doorgeven naar de klant is een Sitedish werkplek in de buurt wel aan te raden.

TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
TabletMenuKaart
€ 15,00 per maand

TabletMenuKaart

€ 15,00 per maand

De menukaart is de vitrine van jouw restaurant
Introductie van de 2e generatie Tabletmenukaart.nl©, uitgerust met de laatste technieken, de nieuwste design inzichten, verkoopmiddelen en andere hulpmiddelen die het onder de aandacht brengen van uw producten tot een ware beleving maken.

Verlaag loonkosten
Wachttijden aan tafel om te bestellen behoren tot het verleden. Gasten kunnen zelf hun bestelling plaatsen via de Tabletmenukaart op hun tafel. Dit betekent dat ze niet langer hoeven te wachten tot iemand aan tafel hun bestelling komt opnemen.

Voorkom bestelfouten
Geef je gast zelf de controle over hun eigen bestelling. Dit zorgt ervoor dat de verzoeken precies zijn zoals de gast het wil, het bespaart je tijd en hoofdpijn over verkeerde bestellingen.

Thuisbezorgd
Thuisbezorgd
Thuisbezorgd
€ 20,00 per maand

Thuisbezorgd

€ 20,00 per maand

De langverwachte koppeling met het veelbezochte bestel- en bezorgplatform Thuisbezorgd is eindelijk beschikbaar. Met de koppeling zorg je ervoor dat bestellingen die op de website van Thuisbezorgd geplaatst worden naar de kassa doorgestuurd worden. Deze bestellingen komen binnen als order in de kassa. Wanneer er ook gebruikt wordt gemaakt van keukenschermen en de module Q1470 (afhalen en bezorgen) komen deze bonnen ook op het keukenscherm.

bramr
bramr
bramr
Vanaf € 900,00

bramr

Vanaf € 900,00

Gasten krijgen de optie om met hun eigen smartphone te bestellen en betalen zonder dat ze daar een app voor hoeven te downloaden. Daarbij kan jij als ondernemer bepalen of je gast elke bestelling direct afrekent, of dat er op rekening besteld kan worden.

Dit werkt allemaal vloeiend samen met MplusKASSA. Bramr is operationeel sinds 2017 en werkt op tientallen locaties door het hele land.

General Manager TivoliVredenburg Jasper:


"Bramr heeft onze blik én die van de gast op de verruiming van het begrip service vergroot. We zijn blij dat we met Bramr zijn gaan samenwerken en we kunnen het iedereen aanraden!"


Gast Annelies:

"Het online bestellen op het terras werkt uitstekend"

Gast Iris:

"Het personeel is vriendelijk en stel dat het te lang zou duren met het aannemen van een bestelling dan kun je hier het heft in eigen handen nemen. Goed mee gaan met de moderne technologie."


Voor een korte impressie zie deze video.

Personeelsplanner

Horeko
Horeko
Horeko
€ 0,00 per maand

Horeko

€ 0,00 per maand

Eenvoudig, digitaal en efficiënt. De totaaloplossing van Horeko voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Dankzij de integratie met MplusKASSA koppel je het berekende en geplande aan wat er daadwerkelijk is verkocht. Zo heb je altijd een actueel beeld en haal je het beste uit je zaak.

- Horeko Kitchen Manager -
Het complete systeem voor keukenmanagement. De kracht van de Kitchen Manager zit in de combinatie van invoeren op kantoor en het scherm in de keuken, de Horeko Operator. Combineer dit met de verkoopcijfers uit de kassa en je hebt via analyses zoals menu engineering de tools in handen om direct je rendement bij te sturen. Zo verbeter jij je marge.

> Digitaal receptuurbeheer
> Kostprijsberekening
> Menu engineering

- Horeko Employee Manager -
Flexibel en veelzijdig personeelsmanagement. Horeko Employee Manager speelt in op de behoeftes van jouw zaak. Roosters maak je eenvoudig online. De uren registreren werknemers zelf met vingerafdruk, RFID tag of pincode – jij hebt gelijk het overzicht en houdt de controle. En met de gratis app voor medewerkers is iedereen altijd op de hoogte van roosters en nieuwtjes. Combineer je de gegevens uit Horeko met de omzet uit de kassa, dan krijg je een goed beeld van productiviteit.

> Online roosteren
> Urenregistratie
> Gratis mobiele app

Get organised.
Go! Horeko

L1NDA
L1NDA
L1NDA
€ 10,00 per maand

L1NDA

€ 10,00 per maand

L1NDA Planner is de alles-in-1, aanpasbare oplossing die zorgt voor probleemloos plannen, vinden, managen en uitbetalen van hospitality personeel.

Met de L1NDA-koppeling van MplusKASSA worden de gewerkte uren van uw personeel automatisch gekoppeld aan het dienstenrooster in L1NDA.

Meer informatie over L1NDA? Ga naar l1nda.com/nl/planner

Nostradamus
Nostradamus
Nostradamus
€ 20,00 per maand

Nostradamus

€ 20,00 per maand

Nostradamus biedt de oplossing voor prognoses, personeelsplanning en urenregistratie. De formule van Nostradamus: jouw behoefte en budget. Dat is de basis voor optimale personeelsplanning. Onder de streep: geen onverwacht tegenvallende loonkosten. De foutkans? Die brengen we terug tot een absoluut minimum. Hoe? Door digitale urenregistratie en koppeling met je verloningspakket.

De Nostradamus-koppeling kan op twee manieren ingesteld worden:

(1) Aan het einde van elke dag wordt in één keer de gehele omzet van de afgelopen dag in de vorm van kassabonnen en facturen geüpload naar Nostradamus. Dit komt overeen met het totaal van kassabonnen en facturen dat u vindt onder Overzichten > Financieel > Totalen.

(2) Gedurende de dag worden alle bestellingen (tafelbonnen én bestelbonnen) elke 15 minuten geüpload naar Nostradamus. Dit komt overeen met de bestelde bedragen die u vindt onder Overzichten > Artikelen > Verkoop > Besteld.

eitje
eitje
eitje
€ 0,00 per maand

eitje

€ 0,00 per maand

Met eitje heb jij de meest gemakkelijke oplossing voor jouw team. Alles voor je roosters, urenregistratie, communicatie en het inwerken van teamleden bij elkaar.

Met de kassakoppeling: Mplus x eitje heb jij altijd direct de laatste omzet gegevens beschikbaar in je planning & urenregistratie binnen eitje. Zo heb je sneller inzicht in je loonkosten en productiviteit en kun je direct schakelen waar nodig.

Artikelbestanden

Aldipress
Aldipress
Aldipress
€ 30,00 per maand

Aldipress

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Betapress
Betapress
Betapress
€ 30,00 per maand

Betapress

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

CWA
CWA
CWA
€ 30,00 per maand

CWA

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

De Lotto
De Lotto
De Lotto
€ 30,00 per maand

De Lotto

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Foox Groothandel
Foox Groothandel
Foox Groothandel
€ 30,00 per maand

Foox Groothandel

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Hallmark Greeting Cards
Hallmark Greeting Cards
Hallmark Greeting Cards
€ 30,00 per maand

Hallmark Greeting Cards

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Lekkerland
Lekkerland
Lekkerland
€ 30,00 per maand

Lekkerland

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

PS in foodservice
PS in foodservice
PS in foodservice
Vanaf € 280,00

PS in foodservice

Vanaf € 280,00

PS in foodservice is dé centrale plek voor informatie over food, dranken en non-food producten. Via hun database voorzien zij de hele foodketen van actuele productinformatie. Vele grote én kleine fabrikanten plaatsen hun productinformatie in de database. Deze informatie wordt vervolgens gebruikt om patiënten, gasten en klanten te adviseren en informeren. PS maakt het daarmee mogelijk om productinformatie te borgen, delen en vinden.

Door de koppeling tussen MplusKASSA en PS in foodservice ontvang je geautomatiseerd de meest up to date allergenen- en voedingswaarden informatie over je eet- en drinkassortiment. Bespaar jezelf tijd met deze efficiënte oplossing en creëer direct een betere service voor je patiënt, gast of klant.

Paperclip
Paperclip
Paperclip
€ 30,00 per maand

Paperclip

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

PostNL
PostNL
PostNL
€ 30,00 per maand

PostNL

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Staatsloterij
Staatsloterij
Staatsloterij
€ 30,00 per maand

Staatsloterij

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

TGC Trading
TGC Trading
TGC Trading
€ 30,00 per maand

TGC Trading

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Touché Cards
Touché Cards
Touché Cards
€ 30,00 per maand

Touché Cards

€ 30,00 per maand

Bij MplusKASSA kunt u terecht voor de automatisch import van artikelbestanden afkomstig van een flink aantal leveranciers. Vanaf een laag maandbedrag kunt u een keuze maken uit één of meerdere leveranciers en daarvan volautomatisch een nieuwe artikelbestand ontvangen wanneer de leveranciers hun catalogus bijwerken.

Analytics

Apicbase
Apicbase
Apicbase
Prijs op aanvraag

Apicbase

Prijs op aanvraag

Dankzij de koppeling van MplusKASSA met Apicbase krijgt u een helder inzicht in voorraad, foodkosten, productie, menu’s en bestellingen. Apicbase geeft u controle over alle keukenprocessen en helpt u de CoGS onder controle te houden.


Apicbase is het nr.1-platform voor back-of-house management in de foodservicebranche.
Het is een cloudoplossing voor al uw keukendata, van recept tot bestelling, inclusief multi-site management.

Apicbase bestaat uit 8 modules:

Product ontwikkeling
Procurement
Voorraadmanagement
Sales analytics
Taak- & HACCP-planning
Productieplanning
Menuplanning
Accounting

De robuuste API’s van Apicbase garanderen vlotte data-transfers met de andere oplossingen in uw tech-ecosysteem.

De prijs varieert volgens het aantal gekozen modules & het aantal vestigingen. Hoe meer vestigingen, hoe lager de prijs per aangesloten unit.

DataProfit
DataProfit
DataProfit
Prijs op aanvraag

DataProfit

Prijs op aanvraag

DataProfit levert een "Zero Touch", "Out of The Box" en "All-in-One" Cloud Platform dat verschillende systemen koppelt en operationele en financiële data verzamelt, combineert en presenteert in real time geconsolideerde rapportages en dashboards.

GKS België
GKS België
GKS België
€ 250,00

GKS België

€ 250,00

Elke horecazaak die zich tijdig registreerde heeft een deadline ontvangen waarop de uitbating een actief GKS moet hebben. 31 december 2015 is de deadline voor de derde implementatiegolf.

Horeko
Horeko
Horeko
€ 0,00 per maand

Horeko

€ 0,00 per maand

Eenvoudig, digitaal en efficiënt. De totaaloplossing van Horeko voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Dankzij de integratie met MplusKASSA koppel je het berekende en geplande aan wat er daadwerkelijk is verkocht. Zo heb je altijd een actueel beeld en haal je het beste uit je zaak.

- Horeko Kitchen Manager -
Het complete systeem voor keukenmanagement. De kracht van de Kitchen Manager zit in de combinatie van invoeren op kantoor en het scherm in de keuken, de Horeko Operator. Combineer dit met de verkoopcijfers uit de kassa en je hebt via analyses zoals menu engineering de tools in handen om direct je rendement bij te sturen. Zo verbeter jij je marge.

> Digitaal receptuurbeheer
> Kostprijsberekening
> Menu engineering

- Horeko Employee Manager -
Flexibel en veelzijdig personeelsmanagement. Horeko Employee Manager speelt in op de behoeftes van jouw zaak. Roosters maak je eenvoudig online. De uren registreren werknemers zelf met vingerafdruk, RFID tag of pincode – jij hebt gelijk het overzicht en houdt de controle. En met de gratis app voor medewerkers is iedereen altijd op de hoogte van roosters en nieuwtjes. Combineer je de gegevens uit Horeko met de omzet uit de kassa, dan krijg je een goed beeld van productiviteit.

> Online roosteren
> Urenregistratie
> Gratis mobiele app

Get organised.
Go! Horeko

Power BI
Power BI
Power BI
€ 50,00 per maand

Power BI

€ 50,00 per maand

Nexler is specialist in het ontwikkelen van Power BI rapportages en dashboards. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van Microsoft Power BI. Dit is een Business Intelligence tool waarmee data vertaald kan worden in heldere en visuele rapportages. De mogelijkheden van deze tool zijn eindeloos.

Doordat er meerdere databronnen in één Power BI rapportage gekoppeld kunnen worden, kan data van verschillende bronnen worden samengevoegd. Denk hierbij aan uw MplusKASSA data en bijvoorbeeld uw voorraad- of financieel pakket. De data kunnen vervolgens gecombineerd worden in Power BI rapportages en dashboards. Hierdoor creëert u nieuwe en unieke inzichten. Deze Power BI rapportages en dashboards geven precies antwoord op vooraf gedefinieerde vragen.

We zijn specialist in maatwerk dashboards en rapportages volledig afgestemd op uw behoefte. Daarnaast hebben we een standaard dashboard ontworpen op basis van de kassabongegevens met alle omzetcijfers per product, medewerker, omzetgroep, periode, locatie, etc.

TAPP
TAPP
TAPP
€ 0,00

TAPP

€ 0,00

Méér omzet voor jouw zaak

TAPP heeft maar één doel: jou helpen meer omzet te draaien. Uit de data van duizenden horecazaken en die van jou, filteren we hapklare ideeën voor jouw zaak. TAPP is speciaal ontworpen voor mobiel gebruik, dus heb je letterlijk de kansen in je zak.|

• Persoonlijke kansen voor meer omzet
• Vergelijk jouw prestaties met andere zaken
• Speel in op trends in de markt

Horeca is topsport. TAPP helpt je te verbeteren. Met antwoorden op vragen als:

• Hoe krijg ik meer zicht op mijn omzet?
• Wat vraagt een andere zaak voor hetzelfde product?
• Wat kan ik zonder twijfel op mijn kaart zetten?
• Hoe draaien andere ondernemers extra omzet?
• Hoe motiveer ik mijn personeel om meer te verkopen?

Met TAPP weet je hoe je jouw zaak kunt laten groeien met producten binnen en buiten jouw kaart. We geven elke week een overzicht van nieuwe ideeën. Jij bepaalt zelf met welke je aan de slag gaat.

Je hoeft geen data-analist in te huren om meer uit je cijfers te halen. Met TAPP spot je makkelijk de hardlopers en achterblijvers. Ook weet je precies wat gasten in vergelijkbare zaken betalen voor dezelfde producten. Tel uit je winst.

Zet vol vertrouwen nieuwe producten op jouw kaart. Met TAPP zie je wat er op dit moment goed verkoopt in de markt. De prijsontwikkeling hou je ook makkelijk in de gaten. Zo weet je zeker dat jij de beste keuzes voor jouw zaak maakt.

TAPP zet ruwe data uit de horeca rechtstreeks om in hapklare kansen voor jouw zaak. Laat TAPP jouw kassasysteem koppelen en vergelijk jouw prijzen en assortiment met andere horecazaken. Makkelijk, veilig, overzichtelijk en snel.

Voorraadbeheer

Apicbase
Apicbase
Apicbase
Prijs op aanvraag

Apicbase

Prijs op aanvraag

Dankzij de koppeling van MplusKASSA met Apicbase krijgt u een helder inzicht in voorraad, foodkosten, productie, menu’s en bestellingen. Apicbase geeft u controle over alle keukenprocessen en helpt u de CoGS onder controle te houden.


Apicbase is het nr.1-platform voor back-of-house management in de foodservicebranche.
Het is een cloudoplossing voor al uw keukendata, van recept tot bestelling, inclusief multi-site management.

Apicbase bestaat uit 8 modules:

Product ontwikkeling
Procurement
Voorraadmanagement
Sales analytics
Taak- & HACCP-planning
Productieplanning
Menuplanning
Accounting

De robuuste API’s van Apicbase garanderen vlotte data-transfers met de andere oplossingen in uw tech-ecosysteem.

De prijs varieert volgens het aantal gekozen modules & het aantal vestigingen. Hoe meer vestigingen, hoe lager de prijs per aangesloten unit.

MplusKASSA Scanner
MplusKASSA Scanner
MplusKASSA Scanner
€ 0,00

MplusKASSA Scanner

€ 0,00

De MplusKASSA Scanner is een webapp waarmee je voorraadtellingen kunt doen. Het is gemaakt om gebruikt te worden op een smartphone, maar met een tablet of desktop kan het ook. Invoer gaat via een bluetooth of USB barcodescanner.

Ga naar https://scanner.mpluskassa.nl/ voor meer informatie en voor het gebruik van de webapp!

WooCommerce x Minty Media
WooCommerce x Minty Media
WooCommerce x Minty Media
Prijs op aanvraag

WooCommerce x Minty Media

Prijs op aanvraag

Met onze MplusKASSA WooCommerce koppeling wordt het beheren van een webshop, naast het hebben van een fysieke winkel of meerdere winkels kinderspel!

De koppeling zorgt er voor dat jouw producten en voorraden uit het MplusKASSA systeem doorgezet worden naar jouw WooCommerce webshop. Hierdoor kan je alle beschikbare producten ook gemakkelijk online te koop aanbieden.

De WooCommerce koppeling is zo ontwikkeld dat maatwerk mogelijk is. Standaard heeft de koppeling alle benodigde velden zoals hieronder weergegeven. Echter is de koppeling zó flexibel dat er geen suggestie functionaliteit te gek is!

Minty Media is een mediabureau gevestigd in Haarlem met specialiteit in WordPress en WooCommerce. Daarnaast heeft Minty Media haar eigen hosting platform om stabiliteit te kunnen leveren.

Overig

Beconet
Beconet
Beconet
€ 500,00

Beconet

€ 500,00

De BeCoNet Multi-Tap is uniek in zijn soort. De BeCoNet Multi-Tap doseert en registreert en kan praktisch op alle bestaande bierzuilen worden gemonteerd. Door eigen ontwikkeling en productie is de BeCoNet Multi-Tap zo compact en verfijnd, dat deze moeiteloos kan worden geïntegreerd in nostalgische en ambachtelijke sferen.

Met MplusKASSA kunt u de tapautomaat van Beconet koppelen aan uw kassasysteem. Op de knoppen wordt het taptik aantal weergeven. Een positief aantal wil zeggen dat er meer getapt is dan verkocht en negatief meer verkocht dan getapt. Aan het einde van een shift kunt u de taptip-verschillen gaan registreren m.b.v. een taptip-boeking.

Butler.tv - Digitale menukaart
Butler.tv - Digitale menukaart
Butler.tv - Digitale menukaart
€ 5,00 per maand

Butler.tv - Digitale menukaart

€ 5,00 per maand

Wil je geen omzet mislopen en tijd kwijt zijn aan het beheer van meerdere systemen? Maar wil je wél dat jouw digitale menukaart altijd op orde is? Dan is deze app perfect voor jou. Butler.tv heeft deze app ontwikkeld, speciaal voor MplusKASSA-gebruikers. Met de app koppel je in een paar simpele stappen met onze gebruiksvriendelijke narrowcastingoplossing. Hiermee creëer je in een handomdraai een digitale menukaart. Die altijd up-to-date is. Zonder dat je daar iets extra’s voor hoeft te doen. Zodra jij de voorraad of prijzen wijzigt binnen MplusKASSA, past de menukaart zich automatisch aan. Net als je combinatie- en dagdeals. Zo kun jij je volledig focussen op het verlenen van de beste service én hoef je nooit nee te verkopen.

Deze app biedt onder andere:
- Digitale menukaart
- Combinatiedeals
- Dagdeals

Compad Bakkerij
Compad Bakkerij
Compad Bakkerij
€ 15,00 per maand

Compad Bakkerij

€ 15,00 per maand

Compad Bakkerij is een onmisbaar programma voor iedere brood- en banketbakker. Het biedt de bakker de mogelijkheid om met bestellingen die geplaatst zijn in de kassa, via de webshop of via de bestelportaal (www.bestellingplaatsen.nl) te verwerken tot baklijsten, snijlijsten, verdeelstaten, leverbonnen en contantbonnen.

Tevens wordt op basis van de geplaatste bestellingen de factuur en administratie bijgewerkt. Compad Bakkerij heeft middels de koppeling met SpecsPlaza de mogelijkheid om aan de hand van de grondstofspecificaties te komen tot de warenwettelijk juiste productdeclaratie. Deze declaratie wordt samen met de algemene artikelinformatie naar MplusKASSA gestuurd. De bestellingen en facturen uit MplusKASSA worden door Compad Bakkerij verwerkt.

DCP - producent van plastic passen
DCP - producent van plastic passen
DCP - producent van plastic passen
Prijs op aanvraag

DCP - producent van plastic passen

Prijs op aanvraag

Wil je cadeaukaarten of klantenpassen koppelen aan je kassasysteem? DCP maakt de passen voor je, gecertificeerd voor het MplusKASSA-systeem. We bedrukken de plastic passen voor je in onze eigen drukkerij en kunnen je ook helpen met aantrekkelijke cadeauverpakkingen. Heb je wat hulp nodig bij het ontwerpen van je pas? Ook dan ben je bij DCP aan het juiste adres.

Door onze jarenlange ervaring met cadeaukaarten- en loyaliteitssystemen weten we als geen ander wat de voordelen zijn voor jouw bedrijf. En we weten ook waar je op moet letten om een betrouwbaar, veilig en gebruiksvriendelijk systeem te selecteren. We denken graag met je mee. Dat begint al op onze website: www.dcp.nl, waar je veel achtergrondinformatie, blogs en inspiratie vindt.

E-Golf4U
E-Golf4U
E-Golf4U
€ 11,00 per maand

E-Golf4U

€ 11,00 per maand

Wij bieden een breed pakket aan oplossingen voor uw golfbaan. Dankzij onze samenwerking met onze partners kunnen wij het complete pakket aanbieden. Eén aanspreekpunt met 100% support en volledig online. Zo hebben wij ook een koppeling met MplusKASSA, waarbij de verkopen in de kassa gekoppeld kunnen worden aan de leden van de golfclub. Bovendien is het mogelijk om verkopen vanuit onze baanplanner (TeeTime) door te zetten naar de kassa en daar verder af te rekenen.

GKS België
GKS België
GKS België
€ 250,00

GKS België

€ 250,00

Elke horecazaak die zich tijdig registreerde heeft een deadline ontvangen waarop de uitbating een actief GKS moet hebben. 31 december 2015 is de deadline voor de derde implementatiegolf.

Gifty, de slimme cadeaubon oplossing
Gifty, de slimme cadeaubon oplossing
Gifty, de slimme cadeaubon oplossing
€ 25,00 per maand

Gifty, de slimme cadeaubon oplossing

€ 25,00 per maand

Gifty is de complete cadeaubon oplossing voor horeca en retail. Verkoop jouw cadeaukaart digitaal en fysiek via je eigen website, via Gifty.nl én in je zaak. Volledig in jouw huisstijl met bijbehorende verpakking. Gifty zorgt voor de volledige afhandeling: bestelling, verzending van de cadeaubon per e-mail of post, administratie en uitbetaling van alle verkochte cadeaubonnen.

De integratie met MplusKASSA maakt het mogelijk om jouw cadeaubonnen op te waarderen en te verzilveren direct via de kassa. Alle transacties en rapportages staan real-time in je Gifty dashboard. De koppeling voor cadeaubonnen is ook geschikt voor bedrijven met meerdere vestigingen en franchises organisaties.

Meer informatie op https://gifty.nl

Just Cards
Just Cards
Just Cards
Prijs op aanvraag

Just Cards

Prijs op aanvraag

Just Cards is leverancier van cadeaupassen en klantenpassen voor MplusKASSA. Onze passen zijn geschikt voor het gebruik met het MplusKASSA systeem. Voor de cadeaupassen hebben wij een breed assortiment verpakkingen. Wij verzorgen ook het ontwerp voor de passen. Het ontwerp kunt u ook zelf aanleveren. Deze dient dan te voldoen aan onze aanleverspecificaties.

MAKS Loyalty InStore
MAKS Loyalty InStore
MAKS Loyalty InStore
€ 35,00 per maand

MAKS Loyalty InStore

€ 35,00 per maand

MAKS Loyalty Instore is een slim en eenvoudig te gebruiken loyalty-concept. Naast handige tools zorgt het team van MAKS voor adviezen en de juiste ondersteuning om jouw programma succesvol te kunnen lanceren en onderhouden.

De Mplus Loyalty Instore koppeling zorgt voor een naadloze loyalty integratie binnen MplusKASSA. Diverse onboarding mogelijkheden zorgen voor een soepele en eenvoudige deelname van jouw klanten.

Bepaal zelf waar jouw klanten voor sparen. Procentuele korting, euro korting of gratis producten, het is allemaal mogelijk. Maak gebruik van de diverse kortingsvouchers om klanten te belonen voor onder andere de deelname aan het loyalty-programma.

MAKS zal hierbij adviseren en inspireren. Met ruim 20 jaar aan loyalty-ervaring kun je volledig op onze expertise bouwen. Zo ontwikkelen onze programma-managers samen met jou een aantrekkelijk programma. Aantrekkelijk voor jou, je medewerkers en natuurlijk jullie klanten. Met speciale acties en interessante incentives gedurende het jaar zorg jij voor extra prikkels binnen het programma. En zo blijft jouw business altijd on top of mind.

Je programma uitbreiden naar je webshop? Met MAKS Loyalty Onsite is dit mogelijk. Wij koppelen momenteel aan:

• WooCommerce
• Shopify
• Lightspeed
• Magento
• Prestashop
• CCV-Shop

MAKS maakt jouw klant loyaal. Wie het ook is!

Mews
Mews
Mews
€ 20,00 per maand

Mews

€ 20,00 per maand

Mews is ontwikkeld om alle werkzaamheden voor de moderne hoteleigenaar en hun gasten eenvoudiger te maken en te automatiseren. Van de boekingsmodule tot het uitchecken, van de receptie tot revenue management. Alle processen zijn eenvoudiger, sneller en beter verbonden.

Met de koppeling tussen Mews en MplusKASSA ontstaat er een nieuwe betaalwijze in de kassa. Als er op de betaalwijze ‘Mews’ gedrukt wordt, zie je een lijst van gasten die in Mews ingecheckt zijn. Vervolgens kun je een gast selecteren en de artikelen worden dan op deze relatie geboekt.

Piggy (legacy)
Piggy (legacy)
Piggy (legacy)
€ 10,00 per maand

Piggy (legacy)

€ 10,00 per maand

Wil jij ook van zwevende klanten trouwe klanten maken?

Piggy is specialist in het creëren van loyaliteit tussen een ondernemer en haar klant. Loyaliteit is een krachtig marketingstool omdat het voordeel tweeledig is. Met leuke beloningen komen zwevende klanten vaker terug. Daarnaast geeft dit groeiend aantal klanten gemiddeld ook meer uit per besteding.

Maar hoe zorg je ervoor dat jouw klanten ook echt mee gaan sparen? Piggy lost dit probleem op door haar 2.3 miljoen spaarders bij alle aangesloten ondernemingen te laten sparen met een app of spaarkaart. Een eenvoudig, snel en resultaatgericht spaarprogramma opgericht voor de drukke ondernemer - zoals jij. Hierdoor sparen gemiddeld 75-80% van jouw klanten mee.

Dankzij de samenwerking tussen MplusKASSA en Piggy is de integratie met jouw kassa zo geregeld.

Met de koppeling krijg je een speciale knop voor Piggy in de kassa. Als je daarop drukt toont de kassa een lijstje van de laatste tien kassabonnen. Je kiest de gewenste kassabon en die wordt doorgestuurd naar de Piggy Store App. Daar verschijnt een notificatie en er kunnen spaarpunten uitgegeven worden naar de klant.

SJAPO.app
SJAPO.app
SJAPO.app
Vanaf € 0,50

SJAPO.app

Vanaf € 0,50

Petje Af. Super! Lekker bezig. Goed gedaan! Dit is in essentie wat SJAPO is en doet. SJAPO is de eerste app waarmee je op een eenvoudige manier medewerkers bij jou in de organisatie extra kan waarderen. Personeel kan beloont worden voor uren / omzet / verkoop van bepaalde producten. Niet onbelangrijk met deze krappe arbeidsmarkt, want collega’s die zich gewaardeerd voelen – zo blijkt uit talloze onderzoeken – zijn loyaler en blijven langer bij een werkgever in dienst. SJAPO draagt daaraan bij.

Tapkoppeling Van Duijnen Horeca Service
Tapkoppeling Van Duijnen Horeca Service
Tapkoppeling Van Duijnen Horeca Service
€ 500,00

Tapkoppeling Van Duijnen Horeca Service

€ 500,00

Snel en efficiënt dranken tappen? Met de tapautomatisering van Van Duijnen Horeca Service beschikt u over een slim tapsysteem dat uw tapdranken automatisch doseert én registreert. Of het nu gaat om bier, wijn, gedistilleerd of frisdrank: u schenkt altijd de juiste hoeveelheid en behoudt volledige controle over uw drankverkoop. Dankzij de koppeling met MplusKASSA worden ‘taptik’-verschillen direct zichtbaar op de juiste artikelknop in uw kassasysteem. Zo voorkomt u omzetverlies, heeft u altijd realtime inzicht in wat er is getapt én worden alle gegevens overzichtelijk weergegeven in rapportages per dag, week, maand of aangepaste periode. Hun grootste referentie? Ziggo Dome – waar meer dan 180 kassasystemen gekoppeld zijn aan deze tapautomatisering.

Tickete
Tickete
Tickete
Prijs op aanvraag

Tickete

Prijs op aanvraag

Verstuur de kassabon digitaal! Tickete laat op het moment van verkoop de kassabon direct op smartphone van de klant landen.

Pluspunten
+ Geen kassabonnen meer betekent kosten besparen op printers en papier
+ Goed voor het milieu (minder CO2 uitstoot en bomenkap)
+ Klanten zijn nooit meer bonnetjes kwijt
+ Betere garantieafhandeling en een snellere ruilprocedure
= Al met al een vernieuwend concept met tevreden klanten

Tickete maakt gebruik van de laatste technologie om het bonnetje direct naar een smartphone te sturen. Het is snel, efficiënt en garandeert de privacy van de klant. Er is slechts een klein plug-and-play apparaatje bij de kassa nodig om hier gebruik van te kunnen maken.

Trend Music
Trend Music
Trend Music
€ 49,00 per maand

Trend Music

€ 49,00 per maand

Wat muziek met je doet! Muziek kan motiveren, sfeer brengen, en een wachttijd als het ware verkorten. Kortom, goede muziek is voor veel ondernemers onmisbaar! Met Trend Music op jouw MplusKASSA heb je altijd passende afspeellijsten voor ieder moment van de dag.

+ Vooral geschikt voor (natte) horeca!
+ Geen Buma/Stemra of SENA facturen meer? Kies voor rechten-inclusieve muziek!
+ Laat gasten nummers aanvragen met de gratis Mijn Verzoekje App!
+ Stel eenvoudig afspeellijsten samen voor ieder moment van de dag!

Weegschaalkoppelingen

METTLER TOLEDO Diva
METTLER TOLEDO Diva
METTLER TOLEDO Diva
Vanaf € 250,00

METTLER TOLEDO Diva

Vanaf € 250,00

De Diva kassaweegschaal van METTLER TOLEDO is ontworpen voor retailers die op zoek zijn naar superieure scan- en weegprestaties. Diva is ideaal, dankzij weegtechnologie met dubbel interval en groot prestatievermogen voor een groot weegbereik van 40 g tot 15 kg bij de kassa.

De Diva kassaweegschaal heeft een dubbel interval en kan probleemloos deel uitmaken van de kassa's met bioptische scanners en groot prestatievermogen van Datalogic, Metrologic of NCR.

Scannerweegschalen met Diva zijn ideaal voor retailers die op zoek zijn naar uitstekende scan- en weegprestaties bij de kassa. De installatie is eenvoudig dankzij het ingebouwde nivelleersysteem. Voor alle eenvoud wordt de verkoop en integratie met Datalogic, Metrologic en NCR scanners volledig afgehandeld door de vakbekwame technici van METTLER TOLEDO.

De Diva wordt sinds maart 2016 niet meer geproduceerd.

Weegschaal koppeling
Weegschaal koppeling
Weegschaal koppeling
Vanaf € 250,00

Weegschaal koppeling

Vanaf € 250,00

Kassaweegschalen moeten voldoen aan de hoogste standaarden op het gebied van snelheid en betrouwbaarheid. Tegelijkertijd worden ze veelvuldig gebruikt en dus blootgesteld aan diverse risico's die het functioneren kunnen beïnvloeden – zoals waterdruppels, vuil of paper clips die in de weegschaal kunnen komen.

Ariva kassaweegschalen bieden een bescherming tegen deze risico's door hun robuuste ontwerp dat de binnenkant van de weegschaal beschermt tegen water en vuil. Zo worden operationele problemen voorkomen.

Coming soon!

Shiftleader
Shiftleader
Shiftleader
Prijs op aanvraag

Shiftleader

Prijs op aanvraag

-Coming soon-

De zelflerende software van Shiftleader biedt horecaondernemers de inzichten die nodig zijn om van iedere dag een succes te maken. Heb jij moeite met het vinden van de perfecte balans tussen een nette zaak, een goede sfeer, een hoge omzet, lage personeelskosten en korte wachttijden? Ben je je zaak continu aan het monitoren, maar kom je er soms achteraf pas achter dat de klantervaring niet zo positief was als dat je zou willen? Shiftleader helpt jou uit de brand!


Shiftleader zorgt voor real-time inzicht in uw bedrijfsvoering. De koppeling tussen MplusKASSA en Shiftleader zorgt ervoor dat:

> Orders en bonnen uit de kassa gekoppeld worden met Shiftleader. Met deze informatie kan Shiftleader real-time inzicht geven in de inkomsten en historische data gebruiken voor het maken van nauwkeurige voorspellingen.

> Als medewerkers via de kassa inklokken kan Shiftleader dit uitlezen en u voorzien van uitgebreide informatie over uw personeelskosten.

> Medewerkers worden geïmporteerd vanuit MplusKASSA zodat in Shiftleader de loonkosten gekoppeld kunnen worden.

Selecteer een item

4 Offerte aanvragen

Uw manier plus ons kassasysteem: samen het perfecte team voor uw point of sale. Ontdek de plus van heldere modules op maat. Perfect afgestemd op uw werkwijze. Alles wat u nodig heeft, maar nooit teveel.

Vraag nu een vrijblijvende offerte aan. We nemen snel contact met u op.

*Let op: hardware aanbod kan per dealer variëren

De offerte is aangevraagd. Binnen enkele dagen nemen we hierover contact met u op.

Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op!

Bedankt, het bericht is verzonden. We zullen hier zo snel mogelijk op reageren.

Bedankt, we bellen zo snel mogelijk terug.

Probeer de gratis demo

Wil je MplusKASSA ondertussen uitproberen?
Dit kan gewoon vanaf je eigen Windows computer!

Hoera, uw demo is aangemaakt. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met verdere instructies.

MplusKASSA Lynbaan 31 8941 BR Leeuwarden
verkauf@mpluskassa.be +32(0)50 62 18 68 ma-vr: 9:00 - 16:30